• Ljunggren
    bläckfisken skrev 2016-05-25 09:35:33 följande:

Å där kom mensen med buller o bång 2 dagar tidigt! Min kropp verkar inte ha repat sig helt efter skrapningen jag gjorde i feb... Fortfarande oregelbunden.

Fick själv mf i februari, men ingen skrapning. Min menscykel har blivit rubbad och varit väldigt ostabil sedan dess.. Antar att det tar ett tag innan kroppen återhämtar sig. Känns surt, men helt normalt! Kram
  • Ljunggren
    Micki88 skrev 2016-05-26 14:11:22 följande:

Hoppar in här! Jag har, men känns som mensen är på g. Ont i tjejmagen men kanske mest är nervös.

Själv känner jag absolut ingenting ännu. Men det är bara torsdag och om det nu är mens på lördag så brukar den bara komma som en liten överraskning på morgonen. Brukar få lite mer finnar också, men det vet jag inte om jag tycker mig fått denna gången.. 

Att leta efter symtom har jag gett upp, för jag kan hitta alla möjliga symtom om jag anstränger mig, men jag blir inte mer gravid för det ;) tyvärr..
  • Ljunggren
    Micki88 skrev 2016-05-27 08:24:10 följande:

Sitter på toan och gråter och väntar på blodet..... Att det ska vara så svårt att få till det!!!!

Man får gråta, det är helt ok. Jag håller med dig, ibland känns det så himla orättvist! 
  • Ljunggren

Åh, kände precis på min tapp. Den är låg, hård och lite öppen. Sen molar det lite i min tjejmage nu, så mensen kommer nog imorgon bitti iaf.. :( *suck* 

• Ljunggren

BIM idag. Igen mens ännu, brukar komma på morgonen. Fast iofs vet jag inte så nog längre då jag fick mf i februari och min mens har varit lite oregelbunden sedan dess. Men verkar som den är bättre i fas nu då ägglossning varit ok denna månaden. 
    Inte vågat känna på tappen ännu och inte göra ngt test, inte ens köpt hem. Försökt i nära ett halvår nu och orkar inte med besvikelsen "ej gravid" då väntar jag hellre på mensen.. 

• Ljunggren
    Seabeach skrev 2016-05-28 21:07:20 följande:

BIM imorgon, har inte kännt någonting denna månaden. Inga symptom på mens heller så får vänta och se vad som händer.

Jag trodde jag hade BIM idag, men när jag räknade dagarna en extra gång har jag räknat fel. BIM imorgon. Har inte köpt några test för jag vågar inte, men det känns som mens är på G. 
  • Ljunggren

OH! 
    Efter månader av "kämpande" har vi äntligen vårt plus Hjärta
    Plussade i februari senast men slutade tyvärr i mf. 
    Hoppas så att detta lilla pyret väljer att stanna hos sin lilla mamma Hjärta
    Grattis på morsdag, alla ni kommande mammor! Glad

Svar på tråden BIM Maj, 2016