BIM Maj, 2016
Ngn mer som har BIM nu lördag?
Ngn mer som har BIM nu lördag?
Å där kom mensen med buller o bång 2 dagar tidigt! Min kropp verkar inte ha repat sig helt efter skrapningen jag gjorde i feb... Fortfarande oregelbunden.
Hoppar in här! Jag har, men känns som mensen är på g. Ont i tjejmagen men kanske mest är nervös.
Sitter på toan och gråter och väntar på blodet..... Att det ska vara så svårt att få till det!!!!
Åh, kände precis på min tapp. Den är låg, hård och lite öppen. Sen molar det lite i min tjejmage nu, så mensen kommer nog imorgon bitti iaf.. :( *suck*
BIM idag. Igen mens ännu, brukar komma på morgonen. Fast iofs vet jag inte så nog längre då jag fick mf i februari och min mens har varit lite oregelbunden sedan dess. Men verkar som den är bättre i fas nu då ägglossning varit ok denna månaden.
Inte vågat känna på tappen ännu och inte göra ngt test, inte ens köpt hem. Försökt i nära ett halvår nu och orkar inte med besvikelsen "ej gravid" då väntar jag hellre på mensen..
BIM imorgon, har inte kännt någonting denna månaden. Inga symptom på mens heller så får vänta och se vad som händer.
OH!
Efter månader av "kämpande" har vi äntligen vårt plus
Plussade i februari senast men slutade tyvärr i mf.
Hoppas så att detta lilla pyret väljer att stanna hos sin lilla mamma
Grattis på morsdag, alla ni kommande mammor!