BIM Maj, 2016
Hoppas in här. Har BIM 29e maj enligt p-tracker. Jag vet inte hur jag ska bestämma försök egentligen- vi har haft oskyddat sen november då jag tog ut spiral, men varken försökt aktivt eller undvikit fertila dagar. Däremot har vi haft väldigt mycket mindre sex under den här tiden, typ varannan vecka. Jag vet dock att vi prickat in det fertila fönstret de senaste månaderna men det har inte blivit nåt. Min sambo vill typ att "det händer om det händer", timingen är inte den bästa så egentligen borde vi vänta lite. Jag känner dock ett stegrande sug och den här laid back-attityden att en bäbis vore oplanerad men välkommen börjar bli lite svår- så den här månaden testade jag med stickor första gången. Också för att få koll på min cykel. Men det har gjort att jag blivit smått besatt. Hade sjukt mycket äl-symptom lördags- nu. Hade fullt utslag onsdag kl 12 & 22 och sen var utslaget borta torsdagen kl 14. När tror ni att ägglossningen var då, natten till torsdag kanske? Om min p-tracker stämmer den här månaden verkar det som att jag har en lutealfas på bara 9 eller 10 dagar. Det återstår att se när/om mensen kommer. Vi hade bara sex en gång kring äl och det var måndag kväll, så antar att chanserna är små då jag inte tycker det verkar som att vi är superfertila..