BIM Maj, 2016
Nu kan jag äntligen hoppa på denna tråd, tog ut spiralen i onsdags och idag kom mensen! BIM 27/5!
Jag är 34år och planerar för barn nr.6!
Nu kan jag äntligen hoppa på denna tråd, tog ut spiralen i onsdags och idag kom mensen! BIM 27/5!
Jag är 34år och planerar för barn nr.6!
Nu verkar min ägglossning vara över för denna gång, fick aldrig ett helt positivt äl-test (sticka) men jag såg en stegring under ett par dagar, starkast igår morse. Igår kväll fick jag jättestarka ägglossningssmärtor och nu på morgonen så ger ägglossningstestet i princip inget utslag alls.
Vi hade sex i förrgår och imorse, hoppas att det tog!
Jag har bim den 27 maj :)
? Plusjägarna Maj 2016 ?21 - eg90, första barnet, 12e försöket
24 - Nykär15, tredje barnet, femte försöket
24 eller 26 - Milie, andra barnet, första försöket.
26 - juniblomma13, andra barnet, första försöket.
27 - Crazy catlady, andra barnet, fjärde försöket
27 - MissJL, tvillingmamma, tredje barnet, första försöket.
27 - TantMedKratta, fjärde barnet (sladdis), tredje försöket
27 - Milli_1, andra barnet, femte försöket
27 - tussilago6, 6:e barnet, första försöket
29 - Monsan, 31 år, andra barnet
30 - Sajo25, andra barnet, tredje försöket
Fick visst inte till det där, hur gör man?
Kite starkare idag, behöver inte lysa genom lampa för att se...BIM-3
Hej tjejer! BIM idag, tog test nyss och efter 5 min ser det ut såhär
Då börjar jag resan mot bebis <3 önskar er som inte plussat lycka till!
Jag kunde faan inte hålla mig..
Testade med ett predictor early.. äl+8 / bim-4 .. toknegativt.. det är på tok förtidigt.. Ja vet ! Men man hoppades lite ändå.. men men.. än är inte hoppet borta..
Usch.. nu känns det som mensen är på g när som helst :( känner mig allmänt nedstämd, negativ och pmsig.. har dock två dagar kvar tills bim.. men det känns kört.. :( hoppet minskar mer och mer.. just nu känns det som alla symtom är inbillningar..
I julas plussade jag supersvagt på bimdagen.. äl+12 .. jag har tydligen bara 12 dagar mellan äl o mens .. så ja, än är det inte riktigt kört.. men i huvudet är det kört typ.. imorse testade jag igen... Jag vet inte om ögonen spelar spratt eller om det är en spökstreck.. men kan se ett väldigt väldigt svagt streck.. men inte tillräckligt tydligt för att man ska hoppa o skutta.. jag är lite skeptisk.. ingen idé att fota för det syns inte på bild.. *håller tummarna *
Hur går det för er i gruppen.. ni som inte än har plussat.. ?
Här säger magkänslan att mensen kommer imorgon.. deppigt till tusen.. Vill mest gå o lägga mig o sova .. idag har jag känt alla möjliga symtom.. stick i brösten.. mensvärk och stick i underlivet..
Ska ta ett test imorgon bitti igen för att se om det ytterst jättesvaga strecket imorse bara va en synvilla eller spökstreck..
Jag har också bim idag, negativt på CB digital. Mår fortfarande jätteilla så jag vill inte riktigt ge upp än...
Har fått min mens. Kände mig verkligen supergravid, så snopet, tänk vad kroppen kan luras! Nu lämnar jag er och hoppar in i junitråden. Lycka till ni som är kvar!