• Seabeach

BIM Maj, 2016

Jag har Bim den 6/5, min bröst var väldigt ömma fram till igår, idag känns de nästan ingenting. Fått några korta illamåenden och det pirrar lite i magen till och från. Men just denna månade har jag googlat och läst så mycket på tidiga symptom så jag tror att jag framkallar dom själv.. Har ett test liggandes hemma och kan knappt vänta på att testa men tvingar mig själv att vänta.

Har idag suttit sen 8 imorse och bara läst i massa trådar här.. Känner mig helt besatt!! Tur mannen jobbar så han inte ser mig! :-O

• Seabeach

Bim om 3 dagar, negativt test idag. Men någonting är inte som vanligt, de känner jag. Är jag inte gravid så är det nåt annat, har mått illa varje dag på förmiddagen i 6 dagar nu. Känner mig uppblåst och de värker i magen till och från hela tiden.

• Seabeach
    Millaevans skrev 2016-05-03 17:46:19 följande:

Har BIM om 5 dagar , fick också negativt idag men känner typ precis samma som dej. Ngt är de ju? Framför allt små hugg som jag känner igen från tidigare graviditet. Även gasig (haha blivit de varje gång) , ingen av gångerna har hållt i sej efter plusset men denna gången känns de bara som de är dags. Jag hoppas min känsla kring de hela är rätt. Håller tummarna för dej, upd när du tar nästa test ? :)

Tack! Jag uppdaterar så fort jag tagit ett nytt. Håller tummarna för dig med!:)
  • Seabeach

Första riktiga försöket sen uttag av spiralen för 3 veckor sedan.

Äl+8 Bim-6...

Tiden går sjukt långsamt till Bim, sen så känner jag efter alldeles för mycket och eftersom jag inte känner minsta antydan till graviditet så börjar jag redan ge upp hoppet på denna månaden knäpp som man är.

Läsar om alla mysiga stickningar och molvärk men själv känner jag inget..

• Seabeach
    TantMedKratta skrev 2016-05-24 22:10:14 följande:

BIM på fredag, inga känningar eller symptom alls. Men vid första månadens försök hade jag alla symptom man kunde ha, men inte var jag gravid. Så nog finns chansen att vara gravid utan symptom :)

Har beställt hem tester som kom idag och hade planerat att hålla mig tills fredag men tror nog jag kommer testa iaf imorrn bitti..,

Kunde varit mig du skrev om. Förra månaden hade jag Alla symptom och jag va 100 på att jag va gravid.

Denna månaden känner jag ingenting, jag har inga tecken ens på mens vilken alltid brukar komma en vecka innan men ömma bröst och svullen mage.

Såg att du plussat, stoooort grattis!
  • Seabeach

Konstigt att på familjeliv ser folk aldrig nå men på andra forum ser alla .

[/quote]

Jag ser inte på alla med absolut på några av dom:)

• Seabeach

BIM imorgon, har inte kännt någonting denna månaden. Inga symptom på mens heller så får vänta och se vad som händer.

• Seabeach

Ingen mens nu på morgonen, men de känns som den är på väg. Vågar inte testa jag blir så besviken om de inte visar något. Jag väntar å ser om den kommer istället.

Svar på tråden BIM Maj, 2016