BIM Maj, 2016
BIM på fredag för mig. Senaste 3 dagarna har jag gjort 5 tester som ser ut såhär.
Skumt att dom inte blir starkare men hoppet är väl det sista som överger än.
BIM på fredag för mig. Senaste 3 dagarna har jag gjort 5 tester som ser ut såhär.
Skumt att dom inte blir starkare men hoppet är väl det sista som överger än.
Ja de är isärplockat cb,
Vart så irriterad på dessa svaga streck så var tvungen å plocka isär ett å se så de inte blev nå skugga av plasten ????
Fortfarande negativt på testlagets stickor...
Mycket fundersam hänne.
Är det ett isärplockat CB? Kan nog ana något, men tidigt än ju så lär vara starkare på fredag om det inte är spök :)
Jag har ett digitalt hemma så jag ska ta och göra det imorn bitti kanske :)
Å ta de med en nypa salt om de inte visar nå eftersom ja inte är på BIM än .
Det ser ju positivt ut. Jag själv har aldrig testat testlagrets men jag känner till två nyliga fall där testlagret visat negativt och CB med veckoindikator gett "Gravid 1-2 veckor". Jag tror ditt test är positivt. Kör på ett digitalt om du har råd!
Ja , kanske lyxar till det och gör det imorn och köper ett nytt utifall det inte visar någonting.
Vi har precis börjat försöka med trean så försöker tänka positivt att de får ta den tid det tar men det är ju inte alltid så enkelt.
Jag hade väntat med digitalt till BIM iaf om jag vore du...av egen erfarenhet så vet jag hur världen kan rasera om det står EJ GRAVID...jag VET ju att jag är gravid just nu men vågar ändå inte ta det digitala riktigt än...tanken är att ta det i morgon...
Jag tycker de är så konstigt dock.
Man har ju vart i den här "bli gravid-svängen" förr och då har jag gjort clearblue plus tester också. Men då har dom verkligen blivit HELT BLANKA , annars hade jag ju reagerat på att jag fått svaga plus då å.
Så för den delens skull känns de som att hoppet lever. Nog att de kan va fel på ett test men 5 st som visar nå svagt allihopa, känns lite väl.
Nykär15 har absolut en poäng om att "Ej gravid" kan bli ett psykiskt slag i magen, men som du säger är du inte på BIM än. Av alla "normalkänsliga" tester verkar CB digital vara känsligast. Förut trodde jag att det krävdes högre halter för dem, men det verkar vara tvärt om. Det ligger nog i själva avläsningen. Där är masikiner ofta bättre och känsligare än våra ögon.
5 tester sen i lördags som ser ut såhär, negativt på digital idag. BIM på fredag.
Bör man ge upp hoppet?
Har ju ändå gjort dessa tester förr och då har dom vart helt blanka.
Jag har faktiskt mailat clearblue och ifrågasatt att så många får dessa svaga plus fast de i många fall inte ens är någonting.
Känns ju konstigt också när de är dom dyraste testerna typ, och ändå så opålitliga.
Plockat isär och justerat ljusstyrkan då det syns så dåligt vid uppladdningen.
Tycker det är märkligt att det kan bli plus fast man inte är gravid... Skittest :-P
Räknar jag 4 veckor från sista mens har jag på fredag, men eftersom ägglossningen var någon dag sen säger mensappen att jag har beräknad mens på lördag
Ngn mer som har BIM nu lördag?
Nog för att man gjort 5 jättesvaga på clearblue plus, men idag vart de även svagt positivt på ett helt annat märke.
Hur stora är oddsen för de?
Nu vill man ju verkligen hoppas. Som vanligt är det svårt å få kort på svaga test men på senaste stickan är strecket mer rosa än grått som de ser ut på bilderna.
Ja, kanske de då haha.
Konstigt att på familjeliv ser folk aldrig nå men på andra forum ser alla .
Jag måste vara blind men jag ser ingenting :(