• Cajoel

BIM Maj, 2016

Hej! Hoppar in här :)
    Enligt min monitor är ägglossning snart på gång. Snälla snälla snälla, låt det bli något den här månaden! Kram till er alla!

• Cajoel
    SamsonS skrev 2016-04-11 22:18:01 följande:

Ni som använder er av äl tester, när börjar ni testa? :)

Brukar testa ungefär efter 1,5 vecka efter mens!
  • Cajoel
    KCEG skrev 2016-04-12 12:53:37 följande:
    Är det CB monitor du använder eller är det någon annan monitor som finns?
    Jag kör med CB monitor, har gjort det ett tag och lyckades bli gravid med våran tvåa med hjälp av den. Nu har jag köpt den nya och har kört med den i 4 månader.. men inte lyckats få max någon dag. Hur upplever du att din funkar? 
    Kul att höra att CB funkat för dig tidigare! :)
    Jag har använt den 4 månader utan att ha blivit gravid. Det är ju inte monitorns fel kanske för den har prickat in både hög och Max fertilitet! :) har haft en dag hög och en dag Max alla gånger men nu testade jag imorse = 3 dagar med hög. Väntar alltså på mitt max. Tycker överlag att den är bra och lite rolig att hålla på med :) vad tycker du? Är du nöjd?
  • Cajoel

Hoppat också på den här listan, har bim 1/5 så hoppas att myset nu tar sig :)

• Cajoel

Inväntar ägglossning, borde få utslag på Stickan imorgon eller i övermorgon.
    Hade sex för några dagar sedan, häromdagen tyckte han det blev för mycket press och nu när planen var att försöka imorgon igen visar det sig att han behöver åka akut bort över en vecka! Fan alltså :( vi som verkligen ville det här denna månad :( ledsen!

Svar på tråden BIM Maj, 2016