• Sötsöt

BIM Maj, 2016

Hoppar in här mer å lämnar april!

1-3/5, miXxi

2/5, Milli_1

5/5, Loncelot

8/5 sötsöt

9-10/5, sawyer

Hoppas vi på att 2017 är vårt år<3

• Sötsöt

Hallå igen!

Idag ska manen å jag köra igång med lite mer aktivt sex, enligt mina beräkningar är äl i nästa vecka(har sjukt konstiga å långa cyklar) så därför kör vi järnet hela veckan.

Vi har kämpat på sedan ett missfall i september men vi ger inte upp

Har alltid haft en bild om att jsg skulle ha barn å familj innan jag fyllde 25 men då Blue det tajt men hoppas istället på att det blir en fin födelsedags present om knte annat är det bara att fortsätta.

Iaf denna månaden ska jag skita i att köra med äl test då jag är en av dom som aldrig får helt positivt å alltid en tom rund ring trots konstaterad äl av gynläkare... Segt men men!

• Sötsöt

Ååå asså hur dum kan man va:P sa ju att jsg skulle skota i att ta några äl test denna gången då mina knte har blivit riktigt positiva någongång... Men kunde inte hålla mig och fick detta nu, hjälp mig e ni snälla skulle ni tolka detta??

• Sötsöt

Hoppashoppas:D

Här ska de liggas haha! Har haft sjukt konstiga cyklar så a då borde bim vara tidigare, ska kolla på detta:D Tack för hjälpen:D:D

Bäbiiiis skrev 2016-04-16 17:16:40 följande:

Positivt skulle jag också säga så äl borde bli om 1-2 dygn :)

Och då är nog bim tidigare än du angett för inte har du väl 3 veckors lutealfas? 2 veckor är väl mer vanligt tror jag.

• Sötsöt

Nu blir jag lite förvirrad, tog test igår på dan å de såg allt posetivt ut(äl test alltså)! Tog ett clear blue nu idag å bara en rund ring, å testet ser lite lite svagare ut idag. Betyder de då att jag haft min äl? Har haft ömmande bröst heeela dan, å vart öm i livmodern(bedra delen av magen) också hela dan... Har liksom känt en tung känsla, inte kunnat hoppa å skutta utan att det verkligen jag ömmat till, någon av er som känner igen sig i den känslan vid äl??

• Sötsöt

Alltså känns såååå dumt de här men måste få skriva av med lite!

Fyfan va livet är orättvist ibland, idag kom en av mina absolut bästa vänner fram å berättade att hon är gravid... då hennes man hade "råkat" komma EN GÅNG i henne men hon tog dagen efter piller men hon blev liksom gravid ändå... å här sitter man själv å önskar inget annat än att få ett frö i magen! Förlåt alltså jag har all lycka till henne även fast hon inte vet hur hon känner till detta men asså bara tanker för mig såå ledsen ibland,(snällasnälla, förstå mig rätt) :-/

• Sötsöt

Assä hjälp!!! E de någon som er nått här eller e jag helt jäkla dum i huvud å bara inbillar mig???

• Sötsöt

Asså galet konstigt! Så himla lycklig, sambon å jag sa dok att vi ska vänta med å ta ut lyckan förens när bah tagit ett till för å vara helt säkra

makeeverydaycount skrev 2016-04-27 19:23:38 följande:

Jag ser något där definitivt! Grattis!! :)

• Sötsöt

Åå de vart rätt, tog ett digitalt nu på morgonen blev ju posetivt :D

Vd 8 januarie om min kalender stämmer nu då

• Sötsöt

Tack underbara ni:D

hoppfullsnart40 skrev 2016-04-28 09:18:52 följande:

Grattis! :)

Tra3dockan skrev 2016-04-28 08:46:08 följande:

GRATTIS!!

Rosenblad skrev 2016-04-28 08:47:40 följande:

Stort Grattis!!!

Svar på tråden BIM Maj, 2016