BIM Maj, 2016
Hoppar in här jag med, BIM den 3/5
Hoppas på att maj kan ge oss det efterlängtade plusset.
Hoppar in här jag med, BIM den 3/5
Hoppas på att maj kan ge oss det efterlängtade plusset.
Inväntar ÄL, mensen är precis slit. Men min cykel verkar ha blivit helt rubbad, av stress kanske. Man är så ivrig på att plussa, vi använder oss av CB monitor och än så länge inte lyckats få någon ¨Max¨ dag än =/ Vad det egentligen betyder kan man bara gissa sig till. Det finns lite olika förklaringar på varför det kan bli så.
Nu hoppas jag att vi kanske kan lyckas den här månaden, man är så fixerad på det här så det är svårt att släppa tankarna på det. Mina två andra barn är fantastiska på alla sätt och vis, men längtan efter en trea blir bara starkare och starkare.
Hoppas på många plus i tråden, och lyckan skulle bli total om vi lyckades den här cykeln.
Hej! Hoppar in här :)
Enligt min monitor är ägglossning snart på gång. Snälla snälla snälla, låt det bli något den här månaden! Kram till er alla!
Med monitorn då såklart
Med monitorn då såklart
Borde också Max idag, hade hög igår... men när jag väl fick till mitt ÄL test så kom ett felmeddelande upp på monitorn... vad trött jag blir.
Jag gör om innan testtiden är slut och hoppas på en maxdag idag. Men om inte så borde jag ha det imorgon. Jag antar att det egentligen inte räcker med att hålla sig 4 timmar. Jag prövar...
I väntan på BIM, fick en sån märklig känsla av att vi kanske kan lyckas den här månaden... Trots att vi inte fick max på monitorn. Nu är det bara hög hela tiden.. så kommer det va fram till BIM.
Hoppas mer än vanligt, jag hoppas att jag känner rätt!
Nu är det nedräkning...
Man står knappt ut med tiden, vill bara att man ska komma fram till dagen för BIM.
Åå de vart rätt, tog ett digitalt nu på morgonen blev ju posetivt :D
Vd 8 januarie om min kalender stämmer nu då
Bim -4 idag, tog ett test i monitorn för att jag känner mig så ivrig på att få plusset. Men det blev negativt. Väntar in veckan nu, om inte mensen har kommit till söndag så testat jag igen då. =/ Det hade ju vart så kul och få plus.... äntligen.
Håller tummarna för att plusset behagar komma till oss den här cykeln.
Vi börjar bli otåliga... månaderna bara går och ligga på beställning känns rätt trist, det förtar lusten lite när man måste ligga på bestämda dagar och kanske egentligen inte alls orkar,har lust till det. Sex är alltid bra, men ¨måstet¨ känns trist.
Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna.
Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?
Hej! Idag på äl+9 tog jag två nya gravtest. Ett "bäst på test" (blå) och ett "rfsu" (röd). Hihi nu ser jag ett tydligt streck på det blå :) Kan knappt tro det men visst måste det betyda att jag är gravid.
Ser att det blivit flera plus i tråden!!
Fantastiskt! Grattis!! :)
Vad skulle ni säga att era tydligaste symptom är?
Tjo ett plus!!!! =) Testade negativt på BIM+1 (men ojämn cykel) idag är det då BIM +7. Tyckte jag också att det inte kändes som vanligt :) även om jag i söndags trodde mensen var på gång för jag hade ett jäkla pms-humör. Kan inte riktig tro det är sant!
Oj, hänger inte med i tråden riktigt... många plus... jätte kul!
BF 12/1 =)