IVF-start slutet på april/början på maj
Det blev ett ägg till frysen av 6 st..
<3
Det blev ett ägg till frysen av 6 st..
Hej
Har funderat på att kontakta Falun och göra ett nytt försök privat. Har de långa köer?
Ni som går där: Är ni nöjda med bemötandet och behandlingen där?
Ni som har plussat i tråden, kände ni några symtom innan ni testade? Jag är på RD6 nu och känner ingenting i magen. Tänker att man borde kunna känna lite molvärk iaf. När jag blev gravid (slutade i MF) så hade jag molvärk från ÄL till BIM men nu ingenting...
Usch, nu är jag stressad! Ruvdag 10 och
BIM imorgon (eller idag enl mina beräkningar senaste mens gångerna)
Inbillar mig mensliknande värk i magen.
Normalt har jag aldrig haft värk i magen vid mensdags, utan i rygg.
Värk i magen har det kommit när jag börjat blöda. Det har jag INTE gjort.
Jag är ju livrädd kroppen inte agerar som förr. Så magvärken får mig att oroa för att mens är på väg! Och att ryggen hoppats över!
Man får för sig himla massa inte roligt!!
Fy vad det blev jobbigt nu.
Idag när jag vaknade var ömheten i mina bröst som bortblåst. PRECIS samma som det brukar bli på BIM-3 (viket är idag) när vi försökt på vanliga sättet. Alltid när jag fått oömma bröst på BIM-3 så vet jag att det är kört. Spottings borde komma imorgon eller på onsdag, därefter mens på torsdag. Törs dock inte ta ett test för att bekräfta det hela, orkar inte se ett minus, och någonstans då vill jag ändå ha kvar hoppet ett litet tag till.
Hej tjejer nu är även jag ruvare. Ruvar dag 0 isf med en 6 dagars blastis frys försök spännande. Lycka till allihop.
Jag är fortfarande stressad över min molande värk i magen, lik mensvärk.
Imorse när jag förde in vagiator med "Stickan" så var den på utsidan inte "färgad" men i hålet man stoppar in tabletten var en nyans ljuuuusrosa färgad liten skvätt klet (flytning blandat med vagator som ska ut antar jag då) Jag hade inte ens märkt det om jag inte granskade!
Det gav mig mer huvudbry såklart!!
Mensvärk i magen, som jag aldrig har annars förens jag verkligen blöder, en ynka liten färgad flytning i tablettfickan!
Då ringer mina icke gravid klockor!
Det var dock i morse och inget på de andra 2 gånger jag nu idag tagit vagiatorer..
Inget alls mer än det lilla.
Ändå känns som hopp falnade. :(
Fy vad jag inte vill ha morgondag med mina tankar nu. Jag har såklart googlat o sett att vagiatorer kan ge flytningar rosafärgade, nu har jag ju inte ens det med mitt lilla fynd, dock är det denna psykiska stress!
Jag tror jag blir tokig.
Har gått nedstämd hela dagen i jakt/väntan på en mens.
Förlåt för mitt otroligt nedstämda inlägg, men det går liksom inte att ventilera med de som inte fattar riktig vad som sker!
Halfmoon: weiiiii Gud vad spännande, håller alla tummar att det är början på 9 månaders tillväxt!!
15 dagar efter ÄP. Blödningen kom på dagen då jag har bim i naturlig cykel. Ja vi har pratat och bestämt oss för att försöka själva under sommaren sen kör vi igång direkt när kliniken öppnar i aug.
RD 14 idag, testdag på fredag.
Tog ett digitalt test imorse. Och det visade; Gravid 2-3 veckor !!!!
Svårt att förstå! Även om jag anat med tanke på alla symptom men man vet ju inte vad som kommer från lutinus etc.
Ska även ta klinikens test på fredag morgon men testet från idag måste väl stämma ?!
FruHolmli - hur går det för dig?
Och där kom mensen. Känner mig helt knäckt.
Gokväll fina tjejer!
Vi misslyckades ivf 1.
Jag fick kramper o störtblödning i torsdag/fredags.
Har ventilerat med Falun som inte, lika vi, hade räknat med att det inte skulle ta sig.
Vi får inte påbörja något innan sommar då det måste få återställa sig i hormonbalans igen då den är "gravid"
Jag får bla utslag och pigmentfläckar o har fortfarande känningar i bröst. Vilket jag aldrig annars har eller haft, förutom vid graviditet.
Test visar nu idag ej gravid. Så vi vet o har även sett/förstått utgången av denna gång redan i fredags.
Vi ska i slut juli, börja testa efter ägglossning och i början av augusti få tillbaka vårat 6 dagars eskimåfrö. Det växte på sig i 6 dagar utan anmärkningar. Så vi hoppas på FET i augusti!
Jag kommer följa er alla här ändå, då jag är så lyckliga för alla lyckandes skull!!
Och vi som inte lyckades nu, vi ses väl i ny tråd? Augustiruvare? :)
Kram på er allihopa vad ni än är i för tillstånd just idag! <3
Hade testdag idag. Mitt svar va negativt, så nu måste jag vänta tills augusti till att göra mitt första försök med en som har vart fryst. Käns som att jag bara vill lägga mig i sängen och bara skita i den här dagen... känner att jag skulle vilja stor böla men det vill inte riktigt komma fram, känner bara smärta just nu. F*n vad jag hatar det här!
Hur går det för er alla som blev gravid?
Mår ni bra? :)