Jazzgirl76 skrev 2016-06-14 11:49:27 följande:
Å vad ledsen jag blir för din skull! Det känns för jävligt... Tillåt dig att sörja ett tag och var sen glad för att du har en i frysen! Lycka till med den och ha en fin sommar!
Tack för ditt stöd
det tar nog hårdare på mig än jag vill inse, min sambo blev helt knäckt. Så känner att jag måste vara lite starkare för hans skull. Jag har tur att jag har 3stycken i frysen så jag har som tur är några försök om den inte klarar upptiningen.
tack desamma
FruHolmli skrev 2016-06-14 12:59:06 följande:
Kramar i massor!
Vi håller ihop och kör på FET i augusti! Vi har också en eskimå där!
Jag har kommit igen o längtar nu sönder mig!
Aldrig har jag önskat mina7 veckors semester ska gå fort förbi!!
Vart går du?
Hihi det tycker jag att vi får göra
jag har som tur 3st i frysen så någon av dom måste ju klara upptiningen
jag kan förstå att du vill att sommaren går fort, jag och sambon ska få hem en valp i slutet utav månaden så våran sommar kommer nog gå väldigt fort
Jag går i Falun, vart går du?
Minimasken skrev 2016-06-14 14:39:18 följande:
Redcat jag vet precis hur du känner!! Jag tog även ledigt efter mitt första negativa besked. Smärtan tar tid att bearbeta men tänk att det inte var meningen denna gången och att ni lyckas nästa!
Kan förstå att du gjorde det, jag är sjukskriven så som tur är så kan jag bara vara hemma och ta det lugnt
jag försöker att inte tappa hoppet och jag hoppas verkligen att de tar sig för oss med någon av dom frysta, tror inte min sambo kommer klara av en hel behandling igen :-/