KaosArt skrev 2016-06-04 11:33:25 följande:
Jag tycker testerna ser ganska starka ut, men det blir antagligen inte rättvisa färger/styrkor på bild. och den översta ser lite lite starkare ut en de andra om ja ska tolka bilden, men ja tror du ser bättre som ser i verkligheten, ser du svagare så är det nog så också. Åh jag har fortfarande lite hopp kvar för dig så länge inte blödningen kommit igång ordetligt.
Men vill ju inte med min tolkningar och mitt hopp väcka falska förhoppningar hos dig. Det är ju du som känner bäst och sådär, så du vet ju vad som händer med din kropp såklart. Har du pratat med kliniken, vad säger dom, säger dom också att det är missfall? Försår att det känns som att du snubblat på mållinjen, speciellt med plus också. Fy jag lider med dig, önskar det fanns något jag kunde göra för att hjälpa dig.
Skickar kramar till dig! <3
Jag tycker testerna är så väldigt svårtolkade! De ser ju typ lika ut! Alla tre är ju solklara plus, men det som jag saknar är en stegring. Tycker verkligen morgonens test skulle vara klart starkare än det ser ut med tanke på att jag är på äggplock+17 och det är testa tidigt test som mäter från 10mlU.
Har inte pratat med klinken. De öppnar ju först på tisdag, så kommer att ringa dit på en gång när de öppnar.
Tack Kaosart för din omtanke <3 Kram tillbaka!
malre skrev 2016-06-04 13:12:45 följande:
Hej!
Det var starka och fina pluss du hade. Vet inte vilket test det är och hur känsliga de är, jah gillar cb bästa. Jah tycker nog att den översta är starkast. Men så länge du inte blöder så finns det hopp, du kanske inte vill höra det men jag hade inte gett upp hoppet baserat på detta. Jag håller tummarna för dig ff!
Kram
.
Hej! Det är känsliga testa tidigt test från Lloyds apotek. Fortfarande har ingen riktig blödning kommut igång. Tack att du håller tummarna, men tror tyvärr att det är kört. Kram <3