Närärdetvårtur skrev 2016-05-16 09:40:29 följande:
Tack KaosArt! Hur mår du nu? Känner du av nåt av ruvningen?
Jag är lite orolig inför äggplock, hur var ditt? Är helt inställd på att det inte kommer bli det roligaste man gjort...hur mådde du under/efteråt? Kan man jobba dagen efter?
Nu mår jag bra! Känner mig lugn och hyfsat bra fysisk nu för första gånger på några veckor, så skönt! Men känner inte av ruvningen hitills, har inte fått någon biverkning av lutinus än heller. Antar att det är vanligt att inte känna av något så hör tidigt så jag försöker hålla mig lugn :)
Vill inte skrämma upp dig men mitt äggplock var verkligen inte kul, jag hade jätte ont. Men bara under själva pocket, efter gick det över fort. Det var själv bedövningen som gjorde ont för mig. Men sedan har ju många här inne haft jätte bra upplevelser av sina äggplock, så det är nog vanligare att der går bra än att det går som för mig. Det kommer gå bra för dig! Jag var hemma dagen efter, för jag behövde också vila psykiskt. Men vissa får lite ont i magen, vilket inte är så konstigt när man blivit stucken. Så du kanske ska planera att vara hemma för säkerhetens skull.