MajaStinaa skrev 2016-06-08 12:36:46 följande:
Stort grattis Miri! Trots den låga sannolikheten så blev det två! Det ger ju en lite hopp om att under kan ske=)!
Jag tog ett test igår, kunde inte hålla mig, ruvdag 10. Det visade negativt. Blev otroligt ledsen trots att jag inte riktigt vet hur pålitligt resultatet är...=(
Är det helt kört nu eller testade jag för tidigt? Finns det en liten chans? TD är på måndag 13e.
Dag 6 fick jag en enorm mensvärk jag ruvade på en tre dagars då så dag 3 var emrbyot 6 dagar, var tvungen att ta alvedon så mkt det kändes. Dag 9 fick jah en nidblödning trodee mensen börjat så ja tog ett test ändå för jag har haft kemiska graviditeter innan ( en graviditet som avslutas kort efter inplantationen) men testet visade svag positivg väntade över helgen gjorde om måndagen och d visade 2-3 v på digitala. Denna gång ruvar jag på fet så ja har inte haft värst symptom, mina bröst ömmar inte alls o har inte gjort d tills nu trots ovitrielle, de ända ja känner är mensvärk som även lutinus kan orsaka o så har ja känt någon illamående nån gång. Illamåendet kom sent för mig sist v7 nån gång, slutade tyvär i missfall v10. Men verkar olika för alla. Testa igen på td om du inte fått mens man vet aldrig.