IVF-start slutet på april/början på maj
Hej
Kan jag hoppa in här även fast jag började min IVF behandling slutet utav v 19? vet inte riktigt om jag skulle kalla det för början utav maj
Hej
Kan jag hoppa in här även fast jag började min IVF behandling slutet utav v 19? vet inte riktigt om jag skulle kalla det för början utav maj
Klart du får! :)
Vart ligger du till nu?
Vilken klinik går ni hos? Vad är orsaken till att ni nu gör ivf, är det er första?
Då kommer vi vara samtidigt i Falun, vi ska också på äggplock på fredag!
Okej, jag blev också överstimulerad, men känner inte av det så mycket nu. Men låter som att ni har bra förutsättningar nu i alla fall :)
Jag går också i Falun, är ni med i intralipid studien?
Okej, jag blev också överstimulerad, men känner inte av det så mycket nu. Men låter som att ni har bra förutsättningar nu i alla fall :)
Jag går också i Falun, är ni med i intralipid studien?
Det är första IVF för mig också, men konstigt nog så är jag inte allt för nervös för plocket ännu. Jag har varit fullt upptagen med att vara nervös över att jag inte ska svara på hormonerna, och när vi väl fick ok på äggplock idag så har jag börjat fundera på plocket.
Alla reagerar nog olika, men jag hoppas att det inte blir en allt för jobbig upplevelse för oss alla.
Svaga streck för mig idag på ruvardag 9 (tvådagars embryo). Bim på torsdag och testdag på söndag. Har beställt hem två digitala gravtest att ta på dessa dagar. Hoppas så att detta håller i sig! Har två missfall i bagaget och är så rädd för hur jag skulle hantera ett tredje.
Usch jobbigt med illamående. Det är en an de värsta sker tycker jag, glad att jag sluppit det. ;)
Skönt att det är bättre nu i alla fall. :)
Dags för ÄP idag. Är så otroligt orolig. Inte för själva ingreppet i sig, för lite smärta är hanterbart. Men precis som någon annan innan skrev så är jag så orolig för om behandlingen har tagit. Tycker mig inte känna någonting i äggstockarna :/ Håller tummarna ????????
Vilken morgon.. Vaknade i natt med kraftiga kramper på höger sida och kallsvettades men det gick över efter 10min.. Imorse tog jag ett test.. Ett streck.. Tänkte att det är kört men läste på instruktionen efter och det ska vara ett streck.. 1 streck i kontroll rutan och 1 i testrutan om man är gravid.. Jag är alltså gravid??!! Jag bara skakade.. Jag har precis varit och köpt ett till test, vågar inte tro att det är sant. Tar ett om några timmar igen, ett digitalt tänkte jag. Kan det vara vår tur nu?! Svagt streck är ändå ett streck? Ruvardag 12 är det för tidigt? Frågorna bara snurrar.. Jag vill veta nuuuu! :)