Elinl90 skrev 2016-12-31 14:05:14 följande:
Ju fortare det startar desto fortare är det över, så tänker jag. Bara att härda ut.
Var på rutinkontroll nyss på sjukhuset. Barnet mår bra och jag bad dom kolla om jag var öppen. Gjorde ont, varpå hon svarar "Ja ett finger fick jag in" - sen började jag blöda... Så nu blöder jag och har rätt ont. Men det har avtagit men om jag verkligen var öppen borde jag ju inte börja blöda? Och borde inte ha gjort så ont? Jag har iaf gjort dom medvetna om att jag blöder, och dom menar att det inte är någon fara.. och att det beror på undersökningen. Därefter gjordes även ett ultraljud och barnet mår strålande.
Nu lär jag väl iaf vara lite öppen...Tror slemproppen lossnade lite också.
Ok, aldrig hört om rutinkontroll på sjukhuset men du har kanske din bm där. Vet inte heller om blödningen men det hörs ju definitivt som det hänger ihop med undersökningen. Du för avvakta och ringa in om det inte ger sig?
Håller med. Ju fortare det börjar ju fortare över. Fast bra om det kan vänta till 2017 iaf, eller hur känner du? Dock alltid varit inställd på 2016!! Men nu är det ju så nära..Den 1 januari kanske inte heller är jättekul datum men men