• Minime90

BF December 2016

Hejsan :)

Plussade svagt på BIM, BF 22 december :). Hoppas på att det lilla som bor där inne vill stanna där inne :). 1:a försöket sen mensen blev ordentlig, 4 försöket totalt :).

Så följer gärna med er andra i denna gruppen :)

• Minime90
    busmonstret skrev 2016-04-17 21:58:50 följande:

Såg någon skrev om träning längre upp. Jag gillar att träna och promenera osv. men jag är så sjukt trött och omotiverad. Vill mest sova och även om jag känner mig smått illamående hela tiden så har de inte hindrat mig från att äta.. Vill ju inte gå allt för mycket. Känner någon annan igen sen eller kan komma med något bra tips i hur jag ska kunna motivera mig.

Hej, jag gillade att kunna träna, promenader eller joggingturer men är jag precis som du trött, jag cyklar eller så går jag små promenader, jag små tvingades idag då jag skulle byta fjädrar fram på bilen, det var skönt i efter hand men nu är jag ännu tröttare. Tänk på att det är ett tillfällig trötthet, sätt dej i solen nu när den är framme mer :). Små saker underlättar :)
  • Minime90
    mocha8676 skrev 2016-04-18 21:43:54 följande:

Hej!

Fick äntligen det efterlängtade plusset idag!

Beräknad nånstans mellan 19-23 enl graviduträknare.

Vet dock exakt när befruktning skett då det är ivf.

Vi har en dotter på 14 månader sedan tidigare. Har många symptom, men inget illamående som tur är.

Ni som har gravidapp, vilken är bäst?

Jag använder Gravid & Baby - appen :). Jag har BF 22 december
  • Minime90
    BIX skrev 2016-04-18 22:35:06 följande:

Grattis!! Jag har bf 10/12 och har en dotter på 11 månader. Tycker det ska bli otroligt roligt med ett syskon men det svindlar ibland när jag tänker på att ha två småbarn :)

Jag använder en app som heter Ovia Pregnancy som jag gillar. Det kommer små uppdateringar dagligen, varje vecka får man storlek beskrivet i frukt (typ bebis är nu stor som ett blåbär) och lite annat smått och gott. Finns dock bara på engelska.

Tack för tipset :), håller på att ladda ner den :)
  • Minime90
    Tvåbarnsmamman79 skrev 2016-04-21 22:32:23 följande:

Jag förstår inte varför många tycker det är så negativt att få barn i december är det bara pga julen?

Jag är glad bara jag får ett friskt barn :). Jag är själv decemberbarn, i början av dec och nu har jag BF 22 dec ;)
Svar på tråden BF December 2016