Inlägg från: De5pojkarna |Visa alla inlägg
  • De5pojkarna

BF December 2016

Hej! 

Plussade idag.. Tror det är BIM idag eller i morgon. Lite vilsen då ÄL kom senare än jag trodde.. Men vad gör det. Tungan ute

Denna graviditet är inte planerad då vi inte skulle ha fler barn.. Min man vill inte ha fler. Men råkade visst bli lite mys en kväll vid fel tillfälle, kom jag på dagen efter.. Flört
    Så det blev som det blev.. Men vi är glada ändå. :) Det blir familjens 6:e barn.. 

• De5pojkarna

Jag har aldrig haft illamående, ömma bröst eller något när jag varit gravid med mina 5. Och förväntar mig inte att det skall bli nått heller.. Om det nu inte är en tjej och det kommer illamående.. Annars är det bara som mensvärk och foglossning jag haft.. Nu har jag bara som mensvärk.. Är i Vecka 5 tror jag. Så BF bör vara 23-25:e December. 

• De5pojkarna

Jag vet inte riktigt vilken vecka jag är i. 4+6 har jag fått fram på min app, men det stämmer inte med när jag hade senaste mens och sen ägglossning. Det blir iallafall inte 14 dagar mellan sista mens och ägglossningen. Så jag är väll isåfall en av dom som INTE har 14 dagar mellan Mens och Ägglossning.. Men men.. 

Jag känner iallafall ingenting.. Men de har jag ju inte gjort med de andra 5 heller så.. 

• De5pojkarna
    Anonym föräldraledig skrev 2016-04-20 20:26:59 följande:
    Men är det inte så att det ska vara 14 dagar mellan ägglossning och kommande mens, alltså till bim? Tiden mellan senaste mens och och ägglossning varierar väl och påverkar hur lång cykel en har? Eller tänker jag helt galet nu? :)
    Jo så e det.. Jag som tänker helt fel.. ;)
  • De5pojkarna
    Anonym föräldraledig skrev 2016-04-20 20:26:59 följande:
    Men är det inte så att det ska vara 14 dagar mellan ägglossning och kommande mens, alltså till bim? Tiden mellan senaste mens och och ägglossning varierar väl och påverkar hur lång cykel en har? Eller tänker jag helt galet nu? :)
    4+2 blir det då.. :)
  • De5pojkarna

Är i vecka 7+4 idag.. Hungrig som en varg heeela tiden.. Lite smått illamående pågrund av det.. Kan det va en tjej denna gången tro.. ;) Aldrig mått såhär med pojkarna.. 

• De5pojkarna
    Y o L o skrev 2016-05-14 22:22:02 följande:

Det där med symptom alltså! Ätit lergigan några dagar nu och fungerar som människa igen. I morse när jag vaknade kände jag "shit har jag slutat må illa?" Så tog ingen lergigan direkt på morgonen... Det fick jag ju ångra, började må illa såklart. Blev lättad ändå :) men sjukt att jag blev orolig för att tabletterna hjälpte.

Är du också konstant hungrig?
  • De5pojkarna
    Y o L o skrev 2016-05-15 12:04:34 följande:

Nej, inte nu längre sen jag började med lergigan. Är du? Äter du lergigan?

Ja jag är konstant hungrig och illamående.. Nej äter inget för det än, men bör väll köpa tror jag. :/ Aldrig mått såhär med pojkarna. så detta är helt nytt för mig.. 
  • De5pojkarna
    Y o L o skrev 2016-05-15 12:55:03 följande:

Spännande, då kanske du får en tjej nu då! :)

Hoppas ju på det.. ;)
  • De5pojkarna

Jag har bara hört att man inte skall använda doppler för tidigt så man inte blir rädd om man inte skulle höra något.. Ingen annan orsak..  

Svar på tråden BF December 2016