Hur länge blödde ni efter förlossning?
Dela gärna med er av hur länge eran blödning pågick efter att ni fött era barn. Hur länge anses "normalt?"
Dela gärna med er av hur länge eran blödning pågick efter att ni fött era barn. Hur länge anses "normalt?"
8 veckor! Inte kul... Men tror 4-8 veckor är "normalspannet"
Två veckor.
Med blod och annat avslag; ca 6 veckor varje gång. ... /Pentra
5 veckor här... Mest de första veckorna sen avtog det mer och mer.
Inte alls så länge, 2-3 veckor. (Kunde ha sex efter 6-7 veckor).
Allt som allt 6 veckor
Blödde som fan i 2 veckor, sen bara lite i 1 vecka och sen började jag blöda lite klumpar igen och rent blod i 1 vecka till, sen 2 veckor till med kraftig rosa grå flytningar och sen nada
Fick mens 12 veckor efter förlossningen ^^
Min syster slutade blöda efter 6 dagar och sen flytning några dagar till och sen nada (lyllo henne!)
Så lite en del blöder, avis!
Jag blött/haft avslag i 8 veckor varje gång (snitt).
Har iofs mens i 7 dagar vilket jag nyligen förstått är längre än de flesta har, så det hänger kanske ihop.
1:a blod i några få dagar och sedan avslag i några veckor
2:a blod ibland första veckan och sedan bara avslag, har väldigt lite avslag nu så det upphör nog snart.. (18 dagar sedan förlossning)
Stämmer det att ni är flera som inte bara har avslag i 8 veckor men verkligen blöder??:/ trodde inte det var så illa!!
6 veckor
första tre blödde jag rätt rejält, sista tre mindre o mindre
Stämmer det att ni är flera som inte bara har avslag i 8 veckor men verkligen blöder??:/ trodde inte det var så illa!!
6 veckor. Kontakt med gynakuten eftersom det efter 3 veckor kom massor med stora klumpar och forsade blod (men allt var bra).
Tror att jag allt som allt blödde i 10-12 veckor. De sista veckorna var det bara bruna flytningar dock.