• Babydreamer

Hur många omgångar Letrozol

Hoppar in här. Är på dag 3 av min första letrozol kur. Har i början av året provat pergotime i 3 kurer men fick inga riktiga kontroller då så vet egentligen inte hur bra det fungerade (förutom att jag inte blev gravid). Nu har jag bytt läkare och ska få ordentliga kontroller.

Beklagar missfallet Vildalee :( Hade själv ett ma för precis 2 år sen nu så vet hur jävligt det är:(

• Babydreamer
    Kolan91 skrev 2016-09-07 10:43:08 följande:

Någon här inne som äter/ska/nyss börjat som vill stötta och snacka med andra som knaprar letrozol.

Åt två kurer och blev gravid men det slutade i ma. Nu har jag haft två cykler efter skrapningen och har tagit letro denna cykel och hoppas på plus. Känner dock ingen aktivitet i äggstockarna vilket jag gjorde förra gången med dem. Är på dag 13 så inga större förhoppningar men än ger jag inte upp! :)

Jag har ätit min första letrozol kur denna cykel. Inväntar BIM i slutet av nästa vecka. Fått bekräftad ägglossning via blodprov så har svarat bra på behandlingen :)
  • Babydreamer

Fick positivt ägglossningstest på cd 16 och morgonen cd 17 och ägglossning samma dag tror jag. Ätit pergotime förut och fick då aldrig utslag förrän typ cd 21.

• Babydreamer

Jag plussade imorse på första omgången letrozole!

Svar på tråden Hur många omgångar Letrozol