• Anonym (N)

Ni som har opererat näsan, HJÄLP!

Jag skäms så mycket för min näsa, speciellt i profil. De enda jag vill fixa till är att få en rak näsa i profil. Ni som är insatta, tror ni det behövs en total näsplastik eller är det en "lättare" åtgärd?

Ni som gjort näsan, vart har ni gjorde den? Är ni nöjda? Vad har ni fått betala?

Jag har ännu inte hittat en kirurg som jag känner får banka mig i facet.Jag hade tänkt boka in 3 konsulationer under våren men vet ännu inte vart som sagt, hjälp!

• Svar på tråden Ni som har opererat näsan, HJÄLP!
  • Aikido

Lägg pengarna på en psykolog i stället. Din näsa ser helt ok ut.

• Anonym (N)
    Aikido skrev 2016-03-20 17:08:17 följande:

Lägg pengarna på en psykolog i stället. Din näsa ser helt ok ut.

Fast det kommer ju inte hjälpa mig att få bort "hoppbacke" näsan?
  • Aikido
    Anonym (N) skrev 2016-03-20 17:25:37 följande:
    Fast det kommer ju inte hjälpa mig att få bort "hoppbacke" näsan?
    Nej men det kanske kan hjälpa dig att inse att den är fin som den är.
  • Anonym (röjdmark)

Jag betalade 30 000 på lidingökliniken och blev grovt besviken. Rekommenderar Jonas Röjdmark på Akademikliniken. 

Tror absolut du är en bra kandidat för näsplastik. 

• Anonym (C)

Det är absolut inget fel på din näsa, det sitter i ditt huvud.
    Lär dig älska din näsa istället.
    Du har en fin näsa. 

• Anonym (N)
    Anonym (röjdmark) skrev 2016-03-20 17:41:47 följande:

Jag betalade 30 000 på lidingökliniken och blev grovt besviken. Rekommenderar Jonas Röjdmark på Akademikliniken. 

Tror absolut du är en bra kandidat för näsplastik. 

Får jag fråga vad du blev missnöjd över?
  • Anonym (N)
    millionvoices skrev 2016-03-20 17:35:07 följande:

P-O skulle jag säga

Astoriakliniken?
  • Anonym (röjdmark)
    Anonym (N) skrev 2016-03-20 18:08:09 följande:
    Får jag fråga vad du blev missnöjd över?
    Så många saker att jag inte ens orkar räkna upp. Kort sagt kollapsade han min näsa och lämnade flera knölar, strular massa, kliniken är inte professionell, gör saker dem inte borde, Richard Rylander är inte kompetent nog gällande näsor och nästan alla verkar behöva korrigering efter dem varit hos honom. 

Röjdmark däremot jobbar på en stor och seriös klinik och har många bra rekommendationer. När jag fått tillräckligt med pengar kommer jag att gå till honom för att få näsan fixad(efter två misslyckanden från Richard Rylander).
  • Anonym (N)
    Anonym (röjdmark) skrev 2016-03-20 19:31:21 följande:

Så många saker att jag inte ens orkar räkna upp. Kort sagt kollapsade han min näsa och lämnade flera knölar, strular massa, kliniken är inte professionell, gör saker dem inte borde, Richard Rylander är inte kompetent nog gällande näsor och nästan alla verkar behöva korrigering efter dem varit hos honom. 

Röjdmark däremot jobbar på en stor och seriös klinik och har många bra rekommendationer. När jag fått tillräckligt med pengar kommer jag att gå till honom för att få näsan fixad(efter två misslyckanden från Richard Rylander).

Amen fyyyyy!! :( Nä Rylander har jag tagit bort från min lista sen länge. har du hört hur Igor är?
Svar på tråden Ni som har opererat näsan, HJÄLP!