• buggi

Hjälp mig med vårgarderoben!

Jag kommer att börja jobba på ett ställe där vi inte har arbetskläder och behöver köpa en vardagsgarderon.

Jag är inte klädintresserad, så jag vill gärna ha hjälp av er. Det ska vara bekväma, neutrala kläder men lite åt det välklädda hållet. Trevligt och proffsigt.

Kan ni tipsa om några bra märken som man kan tänka är "säkra kort", alltså gör kläder eller skor som är moderna och snygga generellt.

Det måste inte vara billigt om det är bra kvalitet.

Just det, jag behöver en väska också (där datorn får plats).

• Svar på tråden Hjälp mig med vårgarderoben!
  • alltvarupptaget

Lindex har ju faktiskt snygga kläder. Kortarmade tshirts i enfärgat tycker jag ser snyggt ut och blir stilfullt tillsammans med ett par välsittande jeans. Och någon kofta på det :). Dom kan även ha väskor ibland

• buggi

Ja, Linde är en bra idé.Det är nog den affär jag själv först kommer att tänka på.

Väskor och skor återstår.

Och gärna fler tips ????

• Eleonor01

Hade skrivit ett långt svar å så boom familjeliv broke down....

Kolla desigual o odd molly. Mina stor favoriter. Välklätt men ledigt. Finns billiga sidor på nätet.

Kika även på indiska

Gå till någon jeans affär och köp några riktig snygga välsittande jeans. Funkar i vått å torrt.

Snygga rens boots och stövlar är också ett måste!!

Lycka till

• buggi
    Eleonor01 skrev 2016-03-17 12:36:18 följande:

Hade skrivit ett långt svar å så boom familjeliv broke down....

Kolla desigual o odd molly. Mina stor favoriter. Välklätt men ledigt. Finns billiga sidor på nätet.

Kika även på indiska

Gå till någon jeans affär och köp några riktig snygga välsittande jeans. Funkar i vått å torrt.

Snygga rens boots och stövlar är också ett måste!!

Lycka till

Tack ????Jeansmärkesförslag? Alternativ till boots och stövlar nu när vädret är lite varmare?
  • Duckan

Åhléns har hostat upp sig lite och kan ha bra blusar. Lindex likaså.
    Många gillar MQ, men där hittar jag inte så ofta något.

Jeans är inte min grej, har det så sällan att H&M´s och Lindex duger gott åt mig.
    Scorett har fina stövletter/boots.

Hur dressad vill du vara? Kavaj-stuket eller blus och kofta?

• buggi
    Duckan skrev 2016-03-17 14:08:40 följande:

Åhléns har hostat upp sig lite och kan ha bra blusar. Lindex likaså.

Många gillar MQ, men där hittar jag inte så ofta något.

Jeans är inte min grej, har det så sällan att H&M´s och Lindex duger gott åt mig.

Scorett har fina stövletter/boots.

Hur dressad vill du vara? Kavaj-stuket eller blus och kofta?

Tack :)

Inte för dressar. Blus kofta, inte kavaj.
  • Duckan

Slänger in några länkar på förslag:
    Enkel men fin klänning www.lindex.com/se/dam/holly-whyte/7400161/Moenstrad-klaenning/

En byxa som funkar till både tröja och blus www.lindex.com/se/dam/holly-whyte/7380757/Flared-byxa/

Blus www.lindex.com/se/dam/holly-whyte/7389105/aermloes-blus/

Stickad jacka www.lindex.com/se/dam/holly-whyte/7389607/Strukturstickad-jacka/

Kofta www.lindex.com/se/dam/oeverdelar/cardigans/7390002/Finstickad-cardigan/

Svar på tråden Hjälp mig med vårgarderoben!