Man som ljuger- jag psycobitch.
Varför är du med denna människa som bryter ner dig så? Varför har du stannat så länge?
DU är värd en man du kan lita på, en man som inte bryter ner dig, en man som du har förtroende för.
Varför är du med denna människa som bryter ner dig så? Varför har du stannat så länge?
DU är värd en man du kan lita på, en man som inte bryter ner dig, en man som du har förtroende för.
Kanske för att jag känner att jag är medskyldig? Att jag behandlat honom dåligt genom att fråga, kontrollera och snoka. Kanske han smugit för att jag kollar honom, ungefär så.Tycker själv att det blir så när någon bara ljuger, men han säger att om han vore kvinna och jag man hade jag setts som en svartsjuk och farlig person som inte låter honom ha personlig intregitet.
Jag har ju älskat honom också genom alla år. Men jag mår så otroligt dåligt nu att jag inte längre orkar. Känner att hag är nära en punkt där jag psykiskt går under ärligt talat.
Och att lägga skulden på dig genom att säga att du hade varit farlig etc om du vore man och han kvinna är ju bara så fel. Att inte tydligt säga nej när kvinnor bjuder ut sig till honom, att säga att exet är hans livs kärlek etc och sen lägga skulden på kontrollerandet på dig är ju så vansinnigt så det inte finns ord. Så för din egen skull, snälla, lämna denna man.