Vad är detta för piller?
Hittade detta piller i min pojkväns rum, eller hittade en hel påse med dem i. Enligt Google är det ecstasy men enligt honom är det winstrol.
Kan ni hjälpa mig identifiera?
Hittade detta piller i min pojkväns rum, eller hittade en hel påse med dem i. Enligt Google är det ecstasy men enligt honom är det winstrol.
Kan ni hjälpa mig identifiera?
Rätt svårt att riskera liv på någon av dessa pilleralternativ som varit uppe.
De har inte riktigt den egenskapen.
MDMA så är största risken att man blir vattenförgiftad, då de tenderar dricka för mycket vatten, eller för lite och blir extremt uttorkade.
Anabola, ja största problemet där, är om man överdoserar.
Då kan organen växa och bli förstora, vilket i förlängningen ger hälsoproblem.
Så lögner är okey enligt dig då, bra då vet vi.
Och vad spelar det för roll om det är olagligt?
Det är stor skillnad på vad dessa två gör med kroppen.
Och kan vara extremt bra och veta, om man ska tackla eventuell överkonsumtion.
Men vet att folk vill inte reda ut såna här saker, det är nog därför vi begraver näst mest människor i Europa.
Man kliver över lik som det vore snöflingor, vilket är sorgligt.
Du har inte fel. Jag hittade den här länken när jag sökte på "pills triangle VIP":
www.pillreports.net/index.php&id=34200
Hemskt viktigt?
Det är viktigt, men är man ointresserad av hitta rätt lösningar vid tex en eventuell konsumtion.
Så är det viktigt.
Det är såna tankar/syn, som underblåser att vi ligger tvåa i Europa på narkotikadödlighet.
Är knarkare(MÄNNISKOR) så obetydliga för dig?
För mig är det inte obetydligt, de är människor dom med.
Och hjälpa gör man genom kunskap och inte stigman.
Hemskt viktigt?
Det är viktigt, men är man ointresserad av hitta rätt lösningar vid tex en eventuell konsumtion.
Så är det viktigt.
Det är såna tankar/syn, som underblåser att vi ligger tvåa i Europa på narkotikadödlighet.
Är knarkare(MÄNNISKOR) så obetydliga för dig?
För mig är det inte obetydligt, de är människor dom med.
Och hjälpa gör man genom kunskap och inte stigman.
Vet inte varför det är dumt, TS vill ju ha svar på sin fråga.
Som är vad är detta.
Sen är det en konstig åsikt, att man tycker det inte spelar någon roll.
Varför är saklighet nått fel?
Trevlig helg på dig med.
Hos oss blir det havsöring med citronsås.
Rätt svårt att riskera liv på någon av dessa pilleralternativ som varit uppe.
De har inte riktigt den egenskapen.
MDMA så är största risken att man blir vattenförgiftad, då de tenderar dricka för mycket vatten, eller för lite och blir extremt uttorkade.
Anabola, ja största problemet där, är om man överdoserar.
Då kan organen växa och bli förstora, vilket i förlängningen ger hälsoproblem.
Den håller jag med till 100%.
Egentligen är det enda jag vill säga, är att man försöker se på ett problem på sakligt sätt.
Jag finner det så enklare att ta rätt beslut.
Dock är det sant, bägge är olagliga och bör undvikas.
Slicka med tungspetsen, är de kraftigt beska så är det med stor sannolikhet ecstacy.
Till er som tycker att detta är ett farligt råd - nej man blir inte påverkad av att slicka en minituös mängd från ett ecstacy-piller.
Slicka med tungspetsen, är de kraftigt beska så är det med stor sannolikhet ecstacy.
Till er som tycker att detta är ett farligt råd - nej man blir inte påverkad av att slicka en minituös mängd från ett ecstacy-piller.
Högst troligt MDMA. Sen behöver ju inte det betyda att man har missbruksproblem..
Alla ni som är så rädda för att ens prata om droger, jag tror att ni kanske tog den f.d. knarkaren i skolan på liiite för stort allvar.