• Julibarnet

Nub/skallteori proffsen!!

Hej!

Är det någon som utgående från nub/ skallteorin skulle vilja gissa könet på min bebis? har själv på RUL redan fått veta vad det förmodligen är för kön. Skulle bara vara kul att höra vad någon gissar ;)

Här är fostret i v. 13+2

Själv förstår jag inte mig på nub alls haha

• Svar på tråden Nub/skallteori proffsen!!
  • Enlitentill
    Julibarnet skrev 2016-03-05 21:22:35 följande:

Men stämmer nubteorin? Eller är det bara en massa gissningar? ;)

www.netmums.com ? early-pregnancy

Det sägs finnas vetenskap bakom. Men jag hittar inte någon direkt forskningsstudie kring den utan bara hänvisningar. Men den verkar stämma till fullo bland dem jag kollat på
  • Julibarnet

Ok. Tycker själv också att nuben på min bebis ser ut som en tjejs. Men skallteorin förstår jag mig inte riktigt på.

Enlitentill skrev 2016-03-05 21:42:04 följande:

www.netmums.com ? early-pregnancy

Det sägs finnas vetenskap bakom. Men jag hittar inte någon direkt forskningsstudie kring den utan bara hänvisningar. Men den verkar stämma till fullo bland dem jag kollat på

• Silicon valley

Ser man något här? Från v13 ca. Är i v30 nu och bm har sagt sitt ang kön men är nyfiken om fler ser samma:)

• Julibarnet
    Silicon valley skrev 2016-03-07 20:25:40 följande:

Ser man något här? Från v13 ca. Är i v30 nu och bm har sagt sitt ang kön men är nyfiken om fler ser samma:)

hmmm... jag skulle gissa på en pojke? ;D
  • Jessima

Kan man se nåt på denna?

Är i v. 12+4 :)

• Fjällsippa
    Silicon valley skrev 2016-03-07 20:25:40 följande:

Pojke enligt nubteorin.
  • Fjällsippa

Svårt att se på de bilderna men möjligen att jag ser en nub och isåfall enligt teorin är det en pojke.????

Jessima skrev 2016-03-08 14:14:49 följande:

Kan man se nåt på denna?

Är i v. 12+4 :)

• Fjällsippa

Ser tyvärr inte.

Jessima skrev 2016-03-05 16:02:05 följande:

Lite dåliga bilder men här är två olika vecka 12+0, vad tror ni? :D

• Silicon valley
    Fjällsippa skrev 2016-03-08 17:50:40 följande:

Pojke enligt nubteorin.

Två olika bm har sagt flicka. Både rutinet i v 21 och ett annat ul i v29 så hoppas inte nub teorin funkar haha?? då blir det körigt med allt rosa vi äntligen vågat köpa på oss
Svar på tråden Nub/skallteori proffsen!!