• celavie1

IVF mars/april

stajlish skrev 2016-04-23 13:42:41 följande:

Okej. Åh, spännande! Håller tummarna för dig! Testar du imorgon nu då? =)

Ja......(nervös och rädd)
  • celavie1
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-23 14:22:22 följande:

Så fint att du ska testa imorgon celavie! Jag hoppas att både du och jag får fantastiska besked imorgon!

Ja måtte vi ha turen med oss :)
  • celavie1
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-24 06:15:57 följande:
    Tack finaste du! Mina lyckokramar går till dig också. Idag ska bli en glädjens dag för oss båda. Det bara måste bli så!

Jag vaknar av mig själv vid 5 och har panik. Är så rädd för att de ska ringa i bilen på väg dit och säga att allt är över. Vill inte uppleva det igen. Avskyr detta. Nu vill jag bara ruva
    Det kommer gå så bra så ska du se. Hur dags blir återföringen? Kram
  • celavie1

Testdag idag! Vaknade superkissnödig redan kl 03.30. Gick upp gjorde testet och lade det bredvid sambon i sängen. Sade till honom att han fick titta först. Jag vågade inte. Han var helt yrvaken men lyckade tillslut uttyda GRAVID 2-3 på stickan!!!!
    Helt otroligt, kan ni fatta!? Mitt lilla ynka ägg har blivit kvar i gamla mig!
    Sedan låg jag och sambon klarvakna i chock och stirrade ut i mörkret. Vi är ju medvetna om att mycket kan hända än. Missfall och sådant men just nu är vi så glada att vi klarat detta. Då innebär det ju att vi kan bli gravida i allafall.

• celavie1
    anki75 skrev 2016-04-24 10:55:25 följande:

Vad härligt att höra! :) Äntligen!

Tack så mycket. Känns helt overkligt. Står och tvättar fönster här med ett fånleende på läpparna.
  • celavie1
    Nicka skrev 2016-04-24 11:27:30 följande:

Har idag gjort testet som visade negativt :(

Känner sån fruktansvärd sorg och hopplöshet nu...

Vad tråkigt och höra Nicka.....väntade på att höra av dig. Förstår hur hemskt och tomt det måste kännas. Kram
  • celavie1
    zasu skrev 2016-04-24 11:36:29 följande:

Gratulerar, nu håller vi tummarna!

Tack så mycket!
  • celavie1
    Sjöblomman skrev 2016-04-24 11:53:22 följande:

Underbart!

Ja känns så varmt inombords. Hoppas så att det ska hålla!
  • celavie1
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-24 11:56:11 följande:

JAG RUVAR!!!! Så fantastiskt lycklig. Ett litet hjälteembryo ska nu få gro inuti mig. Nu kan vi inte göra annat än att hoppas att den utvecklas som den ska.

De andra två var inte tillräckligt bra, därav bara ett ägg tillbaka. Den ena hade delat sig för lite, den andra för snabbt. Men den jag nu bär på var fyrcellig och fin! Vi är väldigt glada och hoppfulla nu! Håll gärna tummarna för oss <3

Och Celavie1, så oerhört lycklig för er! Vilken historia! Stort grattis och all lycka!

Yes!!!! Vad roligt och höra. Har gått här och varit lite nervös för er men hade samtidigt en bra känsla. Grattis!!!
Svar på tråden IVF mars/april