IVF mars/april
Okej. Åh, spännande! Håller tummarna för dig! Testar du imorgon nu då? =)
Okej. Åh, spännande! Håller tummarna för dig! Testar du imorgon nu då? =)
Så fint att du ska testa imorgon celavie! Jag hoppas att både du och jag får fantastiska besked imorgon!
Testdag idag! Vaknade superkissnödig redan kl 03.30. Gick upp gjorde testet och lade det bredvid sambon i sängen. Sade till honom att han fick titta först. Jag vågade inte. Han var helt yrvaken men lyckade tillslut uttyda GRAVID 2-3 på stickan!!!!
Helt otroligt, kan ni fatta!? Mitt lilla ynka ägg har blivit kvar i gamla mig!
Sedan låg jag och sambon klarvakna i chock och stirrade ut i mörkret. Vi är ju medvetna om att mycket kan hända än. Missfall och sådant men just nu är vi så glada att vi klarat detta. Då innebär det ju att vi kan bli gravida i allafall.
Vad härligt att höra! :) Äntligen!
Har idag gjort testet som visade negativt :(
Känner sån fruktansvärd sorg och hopplöshet nu...
Grattis till plusset!
Gratulerar, nu håller vi tummarna!
Underbart!
JAG RUVAR!!!! Så fantastiskt lycklig. Ett litet hjälteembryo ska nu få gro inuti mig. Nu kan vi inte göra annat än att hoppas att den utvecklas som den ska.
De andra två var inte tillräckligt bra, därav bara ett ägg tillbaka. Den ena hade delat sig för lite, den andra för snabbt. Men den jag nu bär på var fyrcellig och fin! Vi är väldigt glada och hoppfulla nu! Håll gärna tummarna för oss <3
Och Celavie1, så oerhört lycklig för er! Vilken historia! Stort grattis och all lycka!