IVF mars/april
Precis plockat ut 10 ägg. Något slö efter morfinet. Få se i morgon om något bli befruktat.
Precis plockat ut 10 ägg. Något slö efter morfinet. Få se i morgon om något bli befruktat.
I fredags: plus
I söndags: plus
Idag, nu:
Så har jag gråtit och sovit. Vaknade och blodet var borta. Får se om den kommer igång igen.
Tänker inte ta Fermanest och Lutinus ikväll med tanke på att jag fick "Inte Gravid" tidigare idag. Kliniken vill ändå att jag ska testa imorgon så imorgon gör jag det med Clearblues digitala bara för att de vill det. Vet ju redan svaret... inte bara på svenska utan även på finska...
Tack till er alla som har hört av sig! <3
Önskar alla lycka till vidare på denna IVF-resa.
Får se om jag kommer att orka skriva här mer. Kommer att fortsätta blogga ett tag till, kanske jag tittar till här för att se hur det går för er andra <3
Hej,
Jag hoppar också in här. Jag har läst igenom hela tråden. Vilka motgångar och vilka kämpar. Statistiken säger att 75% av paren lyckas inom tre försök...
Jag är 30 år och har gjort tre ivf försök på 6 månader. Vi har manlig faktor då min man enbart har ett fåtal spermier och gör därför icsi. Vi har aldrig fått till frysen.
Nu är vi i vårt fjärde försök och börjar med sprutorna imorgon. Kör långt protokoll denna gången, de andra tre försöken har vi kört kort. Mår skit av nedregleringen. Hur snabbt mår man bättre efter att man börjat med sprutorna?
Kram
Ägglossningssprutan tagen! Ovitrelle är redan barnleken sprutmässigt om man jämför med menopuren. Nästan pinsamt enkelt Så nu är det gjort! Nu är det medicinfri dag imorgon sen äggplock på fredag