celavie1 skrev 2016-04-18 21:40:36 följande:
Håller med er att det känns lite konstigt nu. Plus som blir minus och konstiga blödningar. Vissa har symptom medans andra inte känner något.
Har suttit här i soffan och försökt känna in hur jag mår. Svårt och svara på faktiskt för man vet ju inte riktigt vad som är inbillning. Detta är vad jag upplevt:
Ömma bröst (lite större än vanligt), obehagskänsla från tjejmagen (högg till när jag sträckte på mig i en konstig vinkel), konstig i magen, drömmer mycket om nätterna samt springer mer på toa och kissar.Jag blir också lätt andfådd vid ansträngning.
Vad jag förstår är detta typiska biverkningar från lutinus och ganska normalt oavsett om man är gravid eller inte. Väldigt frustrerande att inte veta. Jag tror jag aldrig känt mig lika utlämnad och utan kontroll. 14 dagar sedan äggplock så mensen borde väl ha kommit idag om jag räknat rätt. Ännu har jag inte sett något misstänkt. Toapapper och lutinussticka granskas noggrant!!!
Nåväl TD nästa måndag den 25/4. Då är jag på ruvardag 18 Om mensen inte kommer tänker jag testa dagen innan den 24/4 då jag är ledig och inte ska till jobbet. Kommer vara livrädd. Vill att dagen ska komma men samtidigt inte......
Då har vi samma testdag,,
Har beslutat att testa på söndagen som du.