• CAM86

IVF mars/april

Regnbågsdröm - kom precis hem , av 8 befruktade så klarade sig 1, den hade utvecklat sig väldigt bra, så nu är den lilla kämpen i min mage. Blev tyvärr inget till frysen.. Så nu är det bara att vänta tills de 15:e då jag får göra gravtestet.. :)

• CAM86

Linoa131 & regnbågsdröm - ja jag hoppas verkligen att det är en riktig envis kämpe som är där.. Nu kommer väl dessa två veckor vara de längsta och jobbigaste under hela behandlingen. Skam den som ger sig. Nu får vi alla hålla tummarna för varandra och hoppas på att detta verkligen är vårt år.. <3

• CAM86

Lycka till imorgon på insättningen, håller tummarna att allt går bra för er <3 ivfsyskon - sänder dig en massa styrke kramar <3

• CAM86

Linoa13 om du ska ha 2 dagars så kommer det insättning på fredagen , min klinik jag är på har öppet på helgerna eftersom man aldrig kan veta exakt när insättningen blir. Jag gjorde min insättning i lördags.

• CAM86

BK1986 - Nella79 sänder er en massa styrke kramar <3 en liten uppdatering från mig. Är inne på RD 7 har väldigt ömma bröst men det är nog en biverkning av Lutinus. Har kännt av lite mensvärk då och då i korta perioder.. Mådde väldigt illa här om dagen och fick springa på toa för att försöka spy, men är kanske för att man är så spänd och nervös inför test dagen.. Har test dag på fredag om 6 dagar.. Om det är så stt detta försök inte går när brukar mensen då komma? Denna vecka kommer man väl springa på toa stup i kvarten för att man är så nojjig och rädd.. Hur går det för er andra ruvare? Känner ni av något speciellt? Massa kramar till er alla <3

• CAM86

CJ1 - GRATTIS!!!! <3 Själv är jag inne på RD 8-9 beror på hur Man räknar.. Vågar inte ta ett test innan test dag... Är jätte nervös dessa dagar framöver.. Lixom- då ligger vi rätt nära varandra, jag har inte heller några symtom, ömma bröst men det beror nog på biverkningarna, sen får jag som

Lite mensvärk då och då så är så rädd att mensen är på väg..

• CAM86

Lixom - jag har test dag på fredag :) så nu skulle man ju vilja sova bort hela veckan så det blir fredag och ingen blödning heller.. När hade du?

• CAM86

Nu är vi många som väntar på testdagen!! Själv tycker jag att det här är den tuffaste väntan och oron, jag håller tummarna för oss alla och hoppas denna vecka går i fullfart för oss <3 hur vet man när mensen är beräknad om det har misslyckats ?

• CAM86

Sjöblomman - okej då var det så som jag trodde, att min blödning om den kommer kommer att komma i början på veckan.. Vad skönt att du känner så :) vet inte varför jag känner att detta är det värsta jag tycker, kanske för att jag är så rädd för resultatet.. <3

• CAM86

Har ni fått era små blödningar samtidigt som ni använder Lutinus eller har det kommit efter att ni slutat? Jag kommer ta Lutinus sista dagen i morgon och har än sålänge inte fått någon blödning...

• CAM86

Sjöblomman - okej jag började ta dessa två dagar efter ÄP och skulle bara använda det i 14 dagar, pratade med de senast förra veckan och frågade angående det.. Verkligen olika för alla..

• CAM86

Lixom- håller tummarna att det inte blir mer än så.. Och att allt kommer att gå bra <3 hmmm undrar varför det är så himla olika? Men det är kanske för att vi alla är olika oxå :)

• CAM86

Regnbågsdröm - ja det är ju så, vi alla är som sagt olika.. Men man har ju svårt att inte undra och spekulera och oroa sig ;) vill bara att denna veckan ska vara över ;) <3

• CAM86

Regnbågsdröm - vad ledsen jag blir för din skull :( att det ska vara så himla orättvist.. Skickar dig en massa styrke kramar <3 och ska hålla tummarna för att det kommer att lösa sig <3

• CAM86

Min Test dag idag! Det visade positivt... :D känns så himla overkligt alltihopa.. Nu är det bara att försöka njuta och se till att h*n vill stanna kvar i min mage i 9 månader! <3

• CAM86

Tack alla <3 håller tummarna och skickar er alla massa styrke kramar och lycko önskningar.. Lixom - några symtom kanske jag haft som illa mående en morgon , andfådd väldigt fort när jag går på jobbet ( aldrig känt så förr) , samt ömma bröst..

• CAM86

Andje - jag var på Carl von linne kliniken , jag tyckte verkligen om det stället, personalen är så himla himla trevliga och lugna.. Kände mig väldigt välkommen och omhändertagen när jag var där..

• CAM86

Hej. Grattis till er som fått plus <3 och vill skicka massa styrkekramar till er andra, håller tummarna att det snart blir ett plus för er oxå <3 ni som fått tidiga missfall och upptäckt det vid första ultraljudet, hade ni några symtom som kändes som missfall eller hade ni gravidsymtom ändå? Jag ska göra första ultraljudet på onsdag och är så nervös inför detta.. Jag går in i vecka 11 i morgon <3

• CAM86

CJ1 jag vet inte riktigt hur man gör för att hitta den gruppen ;) stajlish - usch så orättvist det ska vara :( att kroppen kan "lura" en så där.. Har två av mina nära vänner som oxå fått så tidigt men att blödningen inte kom Förns flera veckor efter.. Usch det gör en så himla orolig, försöker att inte tänka så mycket på det, men det är lättare sagt än gjort. Massa kramar till er alla <3

Svar på tråden IVF mars/april