Regnbågsdröm skrev 2016-05-05 13:15:03 följande:
Det har med hur svårstimulerad man är tror jag, och äggproduktionen. Läst någonstans att det ska ge bättre äggmognad. Men jag vet inte. För oss har inget annat varit ett alternativ i alla fall.
Så tråkigt att höra. Du hade väl fler ruvardagar än mig också va? Så jag tror tyvärr att du kan lita på ditt negativa test. Tyvärr. För jag hade ju också TD måndag, och hade då varit på ruvardag 15 tror jag. Jag testade också imorse för att få skiten bekräftat och liksom ha det gjort. Men jag blöder ju som satan nu också. Förra gången blödde jag bara lite första dagen, för att sedan komma igång ordentligt dagen därpå. Den här gången började det också lätt, men kom ändå samma dag. Lider med dig också! Skitliv rent utsagt. Kram!
Jag ska ju tydligen ha så himla bra äggreserver säger de, men de mognar inte så bra. Detta försök 7 blåsor, 3 ägg. 2 befruktade. Ringde kliniken precis. Har telefontid med min läkare den 18/5. Vi kommer nog inte hinna innan sommaren. Fan vad detta suger!
Min mens har ju varit så himla sparsam två ggr nu. Så för mig gör det inget att fortsätta till mån med Lutinus. Men tror det är kört.
Har ställt in mig på det iaf. De har inte hittat någon förklaring till vår barnlöshet och det kan göra mig så himla förvirrad. Vad gör vi för fel?! Blir galen snart!!!
Kram <3 vi får försöka njuta av helgen som kommer nu.