• CAM86

IVF mars/april

Morgon och kväll körde jag nässpray, och slutar med det när jag börjar med sprutorna, och i morgon börjar jag med sprutorna, jag bor i Södermanland.. Jag hoppas verkligen inte det kommer göra något att jag missat sista dagen :( ska på första kontrollen på måndag, och planerat ägguttag nästa vecka

• CAM86

Jag hoppas verkligen inte att detta kommer förstöra något, har pratat in ett medelande men nu är det "försent" eftersom i morgon bitti börjar jag ju med sprutan.. Får hålla tummarna att det inte är så farligt, eftersom jag ska sluta med det efter idag igentligen.. :(

• CAM86

Ja jag ska ta sprutan morgon och kväll, :/ så är lite kluven.. och vet ju inte vilken tid på dygnet de kommer ringa upp så är rädd att det blir "värre" om jag struntar i sprutan..

• CAM86

Fel Av mig, hade fått för mig att sprutan skulle tas som nässprayen, så ska ta sprutan på kvällen, så då förhoppningsvis har de ringt upp mig :) håller alla tummar att inget är förstört, blir rädd att man måste börja om från början

• CAM86

God morgon! Nu har jag läst alla papper igen , och jag ska sluta med sprayen innan sprutorna och sprutan ska jag bara ta på kvällen, så jag hoppas att de ringer under dagen och gör mig lugnare.. Kramar till er alla

• CAM86

Nackdelen när jag ringer kliniken så kan man bara lämna in ett meddelande.. Usch stressar upp mig själv nu, och tror att allt är förstört :( jag hoppas de ringer så fort de hört mitt medelenade.. Är det så att man slutar med synarela att då kan det bli egen ägglossning? Såfall hur lång tid tar det? Jag får ju för mig att jag får det nu.. Tack för alla svar..

• CAM86

Nu har jag precis pratat med kliniken och de sa att jag kan börja med sprutan som planerat så jag behövde inte vara orolig.. Tack för era kommentarer massa kramar

• CAM86

Jag har som sagt inte så stor koll på det hela, men som planen var är 21dagar med synarela och 22:a dagen börjar jag med sprutan och då ingen nässpray, och de sa nu att det inte gjorde något och ville art jag skulle ta sprutan som planerat ikväll.. Så jag hoppas att de har koll på hur det blir nu, jag är fortfarande lite nojjig över att det kommer gå galet och vi får börja om från början

• CAM86

Stressar upp mig själv, får för mig att jag typ får ägglossning nu! Men det kan jag väl inte få? Funderar på att ringa igen..

• CAM86

Gonal -f heter sprutan, ingen aning om varför det är så olika angående nässprayen :/

Svar på tråden IVF mars/april