• Lixom

IVF mars/april

Hej,
    jag hoppar in här i tråden för vill gärna följa och kunna ha någon att fråga om råd.

Lixom - 39 år. Första IVF-försöket nu i Köpenhamn. ÄP satt till slutet av nästa vecka. Vi gör TESA/ICSI pga min man är steriliserad.
    Är ganska nervös för allting. Tar Gonal-f nu men har inte känt någonting alls ännu, ska till läkaren på torsdag för att se om något har hänt.

Håller tummarna hårt för alla här i tråden!

• Lixom

Tack Sjöblomman!
    Jag kör korta och en dos på 300 IE.

Det låter på nåt vis mer betryggande att känna av lite mer som du då gör nu. Jag har ju inte riktigt koll på det långa eftersom jag är nybörjare på allt kring detta.

Har gjort två inseminationsförsök tidigare (donator) som inte lyckades.

• Lixom

Hej CJ1!

Vi gör också icsi och jag är också 39. Första försöket, blir förhoppningsvis ÄP på torsdag.

Lycka till med er FET!

Spännande att följa alla här, hoppas innerligt att det ska gå vägen för alla.

• Lixom

Regnbågsdröm, 29 år. Långt protokoll. IVF nummer 3. Spraystart synarela 20 mars. Sprutstart menopur 6 april. Planerat plock vecka 16.

BK1986, 29 år. Kort protokoll. IVF nummer 2. Sprutstart Menopur 25/3. Äggplock vecka 14.

Linoa131, 34 år. Kort protokoll. IVF nr 1. Sprutstart kring 29 mars Gonal-F. Planerat plock v 14

Anki75, 40 år. Långt protokoll. IVF nummer 2. Spraystart synarela 26 feb. Planerat plock vecka 13.

FruA78, 37 år. 1:a IVF-försöket. Första besökstid i början på april. Vet ej behandlingsmetod.

Sjöblomman, 30 år. 8:e försöket (3 hela + 4 FET tidigare, MF oktober 15), Sophiahemmet.

Zasu, 42 år, kort protokoll, 4 försöket (1 helt försök, 2 FET, missfall april-15), plock 2016-03-08

Nicka, 35 år, väntar på ägglossning för att göra frysåterförande. Försökt bli gravid i ca 6,5 år. Gjort 3 el 4 behandlingar och ca 8 återföranden.

Ivfsyskon, 36 år. Ivf nr 4. Syskonförsök till ivfdotter född -12. Carlanderska, Göteborg. Halvägs genom det korta protokollet.