Tecum skrev 2023-05-31 18:55:31 följande:
Vet dú att tråden är från 2018 och att TS med största sannolikhet inte längre är aktiv här? Så att vända dig till honom är misslyckat.
Men vi andra vill gärna veta hur du tänker, om du öht tänker eller bara reagerar med ryggmärgen? Som jag tolkar dig skulle TS sagt tvärt nej, låst in hustrun så gott han kunnat och kontrollerat henne övrig tid? Är det ett exempel på bra lösning och bra relation? Snarare ett snabbspår antingen till skilsmässa eller otrohet, eller både-och.
Starkt gjort av TS att hantera det sansat, det är tack vare det de har så bra kommunikation och ett fortsatt förhållande, åtminstone några år. Skiljas när det tar emot kan vilken idiot som helst, att kämpa och lösa problemen kräver sin man och kvinna.
På vilket sätt menar du att det är "sansat" att vara så rädd att frun ska bli kär i någon annan och dra att man är beredd att göra vafan som helst för att göra henne till lags?
Är en relation som drivs av rädsla för att ens partner ska dra en frisk relation menar du?
Skrev jag att TS skulle låsa in frun och kontrollera henne? Om inte så får dina fanstiser och hamgubbar stå för dig... och ja halmgubbar ÄR ett faktiskt jävligt sunkigt sätt att argumentera på så ditt BS om att du" bara vill veta vad jag tänker" tar jag med två kilo salt.