Inlägg från: Världsmedborgare |Visa alla inlägg
  • Världsmedborgare
    Konstatera skrev 2016-11-06 16:43:00 följande:
    Hillary is dangerous

www.google.se/#q=Hillary+is+dangerous

Se där. 90 miljoner träffar. Trump bara 77 miljoner.

Du får hänga med lol

Skulle jag bry mig, menar du?

Inte ett dugg, jag nöjer och förlitar jag mig på de sakkunniga världen över, som är eniga om Trump:s farlighet, om det så bara rör sig om några tusen som uttalat sig.
    Nåt liknande finns inte att hitta om H Clinton, förklara det om du kan.., eller jag kan hjälp dig, förklaringen är att  H Clinton bara är samma av det som funnit länge i USA, Världen vet vad som väntar, medans Trump utgör ett reellt hot för hela Världen, inte bara mot USA.

Vilken skit som drabbar USA rör mig inte ryggen, inte när dom själva väljer den vägen, men tyvärr så påverkas vi alla av deras regeringars politik, och att ha en fullblods psykopat som president i USA är inget Världen behöver.

Men det är bra att du nu vet om Trump:s farlighet, som du sa var helt okunnig om tidigare, ta då även chansen och läs på, innan det är försent.

Stödtelefon för att bekämpa extremism. Numret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • Världsmedborgare
    Konstatera skrev 2016-11-06 16:50:00 följande:
    Sure. Men nu var ändå poängen den att demokraterna är betydligt mer populistiska i sitt sätt att lägga sin röst. Det var samma visa även när Obama vann om vi ska vara ärliga. Nog för att Obama är en helt okej president, men visst var det många som röstade på honom för att han är svart. Precis som många demokrater idag röster på Hillary för att hon är kvinna.

Jag blir därför lite konfunderad när demokraterna anklagar republikanerna för att vara populistiska. Det är lite märklig kritik att ge, kan jag tycka.
    Vilket skitsnack, de flesta som röstar på Trump skiter fullständigt i allt vad politik heter, dom röstar på hans populistiska lögner, som att det inte finns nåt klimathot, att kolet är framtiden, att alla muslimer är terrorister och invandrare bara våldtar och smugglar droger och är kriminella i allmänhet, att USA klarar sig utan handelsavtal, om dom inte ensidigt gynnar USA, o.s.v

Nåja, nu har vinden vänt igen, och H Clinton rycker åter ifrån, så just nu ser det bra ut.

Ett mer angeläget problem är att USA inte verkar kunna hålla sig från ett ökat deltagande i "Syrien-kriget", så ett storkrig rycker allt närmare, närmast ligger ett öppet krig mellan Turkiet och IRAK.
    Stödtelefon för att bekämpa extremism. Numret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • Världsmedborgare

Valet avgjort, FBI har nu för 2:a gången friat H Clinton från fel som påståtts begågna i med sina email.

De flest emailen var kopior på redan granskade email, sen fanns det lite personliga email, det var allt.
    Inte konstigt att det gick så fort att granska, bara att köra de tidigare granskade emailen mot de här "nya" i en jmf, så sorterade dom ut sig själva.
    Kvar blev då bara lite personliga email av intet intresse.

Obs, det här är inte min version, utan FBI:s, så ni kan som Trump kalla det korrupt och riggat om ni vill.

• Världsmedborgare
    FridaSD skrev 2016-11-06 19:50:45 följande:
    Vilken jävla idiot du verkar vara!
    Krigsförbrytaren Clinton kommer fortsätta på samma väg som Obama.
    De lämnade Libyen i totalt kaos och stödjer muslimska terrorister i Syrien.

Enbart ett riggat system kan få denna Häxa Clinton framröstad som president + att det finns så många etniska minoriteter som inte ens borde vara innanför Amerikas gränser.
    Tack för att du visar fram SD:s och högeretremismens sanna sida.

Det är precis det här vi andra försöker påvisa, så vi är så glada över din hjälp, och vi tar tacksamt emot alla bidrag som visar på SD:s och andra hörgerextremister farligheter.

Och du, läs vad jag skriver innan du hoppar på mig, för hade du gjort det då hade du åxå sett att jag helt delar din åsikt om att det blir samma med Clinton som med Obama.

Du verkar ha nollkoll på vad jag står för, så skäm inte ut dig mer nu, genom att skriva sån´t du inte vet nåt om.
  • Världsmedborgare
    FDFMGA skrev 2016-11-06 20:35:40 följande:

Hm, för säkerhetsskull har åkessonaren tagit på sig dubbla blöjorSkrattande

Dels är valet riggat för att häxan ska vinna och dels finns det för många etniska minoriteter i USA som inte borde vara där. Som om det inte skulle räcka med att det var riggat.

Och så har hen dömt Clinton som krigsförbrytare.

Jag har för övrigt sett ett flertal åkessonare som påstått att hon är krigsförbrytare. Kanske toksekten haft en seans nu igen och dömt henneSkrattande

Ja herregud!
    Jag håller med dom i USA som säger, att Trump:s slogan borde vara "Make America white again" för den "politik" han för, den ser ut som under den tidiga kolonisationstiden.., allt som inte gynnar de vita ska bort.
  • Världsmedborgare
    FridaSD skrev 2016-11-06 21:04:31 följande:
    Personer som dig kommer få det svårt i framtiden. Nationalister har medvind.

Ryssland har en patriot och duktig ledare som Putin.
    I Europa är nationalister på frammarsch, i Sverige har vi SD som blir allt starkare.

Kommer inte sionister, eliten att lyckas fuska så kommer att Trump att segra vilket verkligen är ett steg i rätt riktning för civiliserade och arbetande människor i Amerika.
    Du kan få rätt, och med det ett 3:e världkrig, då det ligger i nationalismens natur att hata alla andra, så det ligger inte värst långt bort.

Så skönt att jag/vi ordnat det så, att vi kan dra oss tillbaka till nån trevlig, frdlig och avlägsen ö, sitta under palmernas grönska i svalkande skugga, och dricka paraplydrinkar, äta gott och bara skit i allt, medans ni extremister bombar sönder Världen.
  • Världsmedborgare
    linkann skrev 2016-11-07 10:53:34 följande:
    Det vore synnerligen osmart av henne att uttrycka sig så om hon verkligen menade det. Fast å andra sidan är användaren ny och säkert skapad enbart i provokativt syfte.
    Jag vet inte om du var med för ett tag sedan, innan tidningar och nyhetessajter stängde sina "pissrännor".
    Då vimlade det av SD Fridor som vräkte ur sig skit i parti och minut, ivrigt påhejade av Trollen från Ryssland.
    Det slutade med att man tvingades stänga komentarsmöjligheterna, så man kan väl säga att SD-dräggen avskaffade sig själva, på dessa platser.
  • Världsmedborgare
    Konstatera skrev 2016-11-07 15:28:28 följande:
    Du skriver som en paranoid kärring.

Du menar att världens alla sakkunniga är eniga om Trumps farlighet. Vilka är dessa sakkunniga utvalda av Gud?  Kanske är det rentav högt uppsatta generaler inom den amerikanska militären som är mest sakkunniga, eller? Trump verkar ha ett ganska stort stöd där.

Ja det råder utan minsta tvekan en viss enighet Världen över om Trump:s farlighet, så det behövs inte vara minsta paranoid för att se det.

Nu saknar det betydelse, för Trump är körd efter att FBI för 2:a gången "frikänt" H Clinton, och vinden vänt till fördel för Demokraterna.
    Det enda som oroar nu, är att det kanske inte är över för USA:s befolkning efter valet.
    Trump har ju sagt att valet är riggat, så jag skulle inte bli minsta förvånad om han uppviglar sina anhängare.
Svar på tråden Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?