Inlägg från: Daniel12 |Visa alla inlägg
  • Daniel12

Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?

Speakers Corner skrev 2016-07-26 21:36:02 följande:

Jag blir alldeles matt av att se att det finns dom som stöttar en sån pajas som Trump. 

En person som har noll koll på politik.
    Som är konfliktsökande och hatisk mot vissa grupper som vill slå split mellan grupper och segregera, som inte har fattat att makt bygger på tillit och inte på förtryck, hårda tag och våld. 
    Det om något borde vi väl ändå ha lärt av historien. 
    En person som glatt kan påstå vad som helst för att sen lika glatt vägra erkänna att han har sagt det, trots att han är överbevisad.
    En person med en moralkompass som verkar ha kommit på sned och ur funktion.
    En person som är impulsiv, okunnig, oberäknelig, med dålig impulskontroll och konfliktsökande på det.
    Han och Putin påminner om varandra, men Putin är smartare och kanske än farligare just därför. 
    Men gud bevare oss väl om dom här två börjar samarbeta, då ligger vi alla risigt till. 

Jajamän.. då blir det slut på allt daltande med terrorister, islamister, våldtäktsmän och kriminella invandrare. Och det bästa är att när sveriges regering inser att man inte kan eller bör motarbeta två stormakter kommer Löfven och hans anhang lydigt att dansa efter deras pipa, då de inte kommer våga annat. Jag riktigt myser när jag tänker på vilken härlig framtid vi går till mötes. Det är spännande tider vi lever i nu.

• Daniel12

Jag kommer villigt att ställa upp som Trums bödel för att komma tillrätta med det kaos vi har i samhället idag.

Svar på tråden Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?