Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?

Dr Nail skrev 2016-05-10 09:34:45 följande:

Alltid lika kul när svenskar blir så inne i tyckandet att de nästan börjar tro att de kan påverka något. En påminnelse från verkligheten: ni har lika mycket kontroll över vädret som över vem som blir president i USA :)

Jag ser inte meningen med att inte tänka och tycka av anledningen att man inte kan påverka.
    Varför inte tänka om jag kunde påverka detta hade jag gjort följande val/tagit följande beslut?
  • Tom Araya
    DenNamnbitne skrev 2016-02-29 21:55:38 följande:

Nu när det inte händer så särskilt mycket i den svenska partipolitiken så är det desto mer intressant att vända blickarna mot väst. Om du var amerikan och fick rösta i höst, vem skulle det bli på då? Jag har valt att ta med de som fortfarande har en chans att bli valt i slutändan även om vissa av dessa inte har så jättestor chans. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-03-01 13:34
    Även om man aldrig ska låta test avgöra ens beslut så är det kul att se vad de utvisar. Här ett intressant test som man kan göra en enkel version av eller en utökad:
    www.isidewith.com

Jag är tvyvärr inte tillräkligt insatt för att kunna välja "min kandidat", men att Trump vore en katastrof är jag dock övertygad om.
Svar på tråden Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?