Inlägg från: Fjonken |Visa alla inlägg
  • Fjonken

Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?

Jag tycker det skulle vara roligt med Trump. Hejar på honom i smyg. Är lite svag för gubbar som han. Han är lite som en blandning mellan Berlusconi och Bert Karlsson. Haha..  

Skulle också vara oerhört underhållande att följa hur svenska "opartiska" media förfasas över hur Trump kunde bli vald. Skulle reta alla så in i h-vete. Sjukt skoj. 

Och nej, Trump är ingen idiot. Han kanske pratar och beter sig som en idiot men han är inte dum. Tror han kan bli en bra president. 

• Fjonken
    Aikido skrev 2016-03-02 12:28:07 följande:
    En farligare värld skulle det bli. Världshaverist.
    Tror inte det. Han har en viss jargong men det är mycket teater också. 
  • Fjonken
    Förväntanstid skrev 2016-03-02 12:57:15 följande:
    Nej världen är redan för "intressant" just nu. Vi behöver inga fler Åkesson, Trump, Hitler, Kim-Jong Un och liknande dårfinkar.

Ny röstade jag på Sanders men egentligen tyckerjag att det vore intressant, på riktigt, med fler kvinnliga ledare!
    Jo för kvinnor verkar vara bra på att hålla sams. Bara kolla på allt skitsnack på detta kvinnodominerade forum.
  • Fjonken
    Zarch skrev 2016-03-03 07:54:31 följande:
    Vill du så gärna underhållas (va sjutton menade du med det?) av Donald Trump så kan du väl hellre ladda ner några säsonger av The Apprentice? Där kan man åtminstone uppskatta Trumps burdusa utfall. Världen behöver inte en till galning på "tronen".
    Du vet att han spelar teater och överdriver sin personlighet för att det ska bli "bättre tv" va?

Jag tror det blir bra med Trump som president. Bring it on!
Svar på tråden Amerikanska valet - Vem ser du helst som president av dessa?