• Bär

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Jag börjar tro att jag antagligen inte blev gravid denna månad. Allt jag känt tidigare känner jag inte längre.

Har tidigast BIM imorgon, så får se om den behagar sig att dyka upp.

Vill så gärna vara gravid!! En nära kompis ringde igår och var lycklig, hon hade precis plussat...

Fick mig bara att längta ännu mer.

• Bär
    Summerstriker skrev 2016-03-13 20:40:36 följande:

Tror ni att ägglossningen börjar närma sig för mig? :)

Ser helt klart ut som det!!

Bara att börja mysa på ordentligt nu :D
  • Bär

Välkommen alla nya :D

Håller tummarna för er alla!

Här går jag runt och väntar för att se om mensen dyker upp denna vecka innan jag testar.

Den skulle ha dykt upp tidigaste igår, men senast på onsdag nästa vecka.

Min sambo är ivrig och vill testa så fort som möjligt, men jag sa att vi väntar tills fredag iallafall :)

• Bär

Har känt ett lätt illamående nästan hela tiden sedan lördagskväll, det liksom känns i halsen.
    Har inte samma slags molvärk längre, men känner mig konstigt öm i magen ändå, lite som träningsvärk, dessutom så har jag lite småont i äggstockarna, på ett vis jag aldrig haft.

Denna väntan!!

• Bär
    Summerstriker skrev 2016-03-14 20:58:39 följande:
    Förstår inte hur du klarar av att vänta med att testa. Själv skulle jag ha testat för längesen.. Haha :)
    Haha, det är svårt, tro mig! Men det beror mest på att jag inte vill bli besviken om det visar negativt :) Väntar hellre ett tag på mensen och ser om den vill dyka upp! :)
  • Bär

Okej, jag kunde inte hålla mig... Mådde illa inatt,

Visst är det där ett plus???? Syns tydligare i verkligheten! :D

• Bär

Nähä, bilden kom inte upp.. trycker ju på ladda upp välj filer och väljer filen...

• Bär

Tog en bättre bild strax efter jag laddade upp förra, ingen tvekan där!!

Jag kan knappt förstå det, är helt skakis! Trodde aldrig att det skulle gå på första försöket. Trodde vi skulle få kämpa i månader! Jag är i chock!

Tack snälla ni :D

• Bär
    Septemberkid skrev 2016-03-15 09:05:42 följande:

Men ååh vad härligt! Grattis! Måste kännas helt underbart! Tur att du testade då, så slapp du vänta mer ;)

Tack!!!

Hade bara känslan att jag borde testa och se vad rätt det var :D

Nu är det bara att hålla tummarna att det går vägen :D
Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??