• Lina2302

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hej Hoppar in här då vi också försökt ett tag nu, sedan december närmare bestämt med uppehåll februari och mars. Idag är jag på BIM -3 och negativt på testet jag tog precis. Jag blir så himla nere, den här väntan är olidlig, nu tänker jag inte testa mer förrän mensen är försenad.. Kör ni med ägglossningstest?

• Lina2302

Ni har lite roligare tider framför er med ägglossning och förhoppningsvis blir ni gravida :) själv fick man mensen idag 2 dagar tidigt, blir så trött på detta!!

Nu har jag beställt hem ägglossningstest med indikator och rosenrot och hoppas det ska hjälpa något, man blir så besviken varje gång mensen kommer så inte varit på bästa humör idag :(

• Lina2302
    Lilo91 skrev 2016-06-14 12:11:16 följande:

Jag tog ett test igår bara för att "få tankarna ur huvudet" har nämligen gått och nojat mig ett par dagar och mensen var en dag sen men när jag slängde ett öga på testet stod det Gravid 1-2. Vi är så glada att vi spricker. Vecka 5 (4+0) idag. Kan inte fatta det!!

Stort grattis :D hur länge hade ni försökt?
  • Lina2302

Igår kväll efter 23 fick jag fullt utslag på ägglossningatest, hade sex på dagen igår samt imorse, hoppas att det ska räcka, vi träffades inte på hela förra veckan nämligen :( idag känns de som jag har ÄL smärtor. Nu är det den eviga väntan fram till BIM kvar...

Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??