• milja87

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hej!

Jag och min sambo försöker också få vårt första barn. Hade äl den 1:e april enligt min p-dator så vi hade sex varje dag i en vecka.

Bim bli den 17:e april. Min sambo fyller år den 13:e så jag hade älskat att kunna ge honom en extra fin present i år. Typ slå in ett par små mini strumpor eller liknande.

Men detta är vårt första försök så jag försöker att inte hoppas för mycket...

Vi är 28 & 30 år gamla. Fullt friska och normalviktiga

• milja87

Slutade förresten med minipiller för snart 1,5 år sedan, så jag har varit hormonfri länge borde va en fördel kan man tycka?

• milja87

Det är tredje, något halvhjärtade, försöket för oss den här månaden. Jag fick en svampinfektion för första gången i mitt 28-åriga liv, ett par dagar efter äl.

Extremt mycket flytningar de sista 2 veckorna och idag på Bim vaknade jag av vad som kändes som en dunderförkylning. Ont i halsen, hängig, näsa som rinner osv. Och för en liten stund sen fick jag ont i magen och var tvungen att lägga mig ner, följt av att jag var tvungen att skynda mig till toaletten.

Kan i tillägga att jag sällan blir sjuk, och har ett bra immunförsvar då jag jobbar som flygvärdinna.

Man undrar ju lite vad som sker i min kropp :)

Någon mer med Bim i dagarna?

Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??