• mixXi

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hej. Tänkte också hänga på här =)

Vi bestämde oss för några veckor sedan att försöka få barn. Så spännande! Slutade med p-piller som jag ätit länge så kanske tar ett tag innan det hela kommer igång. 23/2 hade jag piller-mens. I söndags + måndags hade jag miniliten mörk blödning som jag hoppas är ägglossningsblödning men egentligen inte har nån aning om =p Idag har jag noterat en vit/grå tjock flytning som jag aldrig haft under tiden jag ätit p-piller. Bara vänta att se vad som händer nu närmsta tiden.. =)

• mixXi

Jag väntar fortfarande på mensen efter att jag slutade med p-piller för typ 6 veckor sedan. Så segt =( Veronica ju att det kan ta månader innan man får ägglossning när man slutat med piller, men vill så gärna att det ska komma igång på en gång =)

• mixXi

Nu fick jag min mens efter p-pillerstopp. Får nog införskaffa äl-stickor så man kan få reda på om ägglossningen kommit igång efter pillerna. Annars är det ju ingen idé att hoppas varje månad

• mixXi

Har äl när som i dagarna nu. Så just nu fokus på sex. Sen blir det till att vänta....

Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??