• Makintoch

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Jag hoppar också in i tråden! Slutade med ppiller i december, är på tredje försöket! BIM 21/3.. Vi har dock inte försökt "ordentligt" enligt mig. Vi har inte haft mer sex än vad vi brukar.. Har tagit ägglossningstest för att beta när kroppen kommit igång efter ppillerstopp och enligt testen har jag inte kommit igång med ägglossning ännu.. Jobbigt när man inte kan påverka kroppen..

• Makintoch
    Helen3 skrev 2016-03-13 21:40:17 följande:

Hänger också på :) försök två denna månad. Bim 22/3 och har legat i ordentligt innan och efter äl! Har en dotter född hösten -12 dock med annan pappa.

Spännande, jag har BIM 21/3!
  • Makintoch
    Bär skrev 2016-03-15 12:12:38 följande:

Var tvungen att testa mig igen, för jag kan knappt tro det är sant och visst visade det plus igen, fast jag inte använde morgonurin :D

Har ett digitalt test med, med veckoindikator, men ska nog testa den imorgon :D

Gud vad roligt!! Stort grattis!!
  • Makintoch
    Summerstriker skrev 2016-04-17 10:19:31 följande:

Hur går det för alla i tråden här? Jag hade äl i fredags så jag väntar bim 29/4! :)

BIM idag! Känner inte av några symtom alls. Har haft spottings i tre dagar nu men inte ordentlig mens. Min temp minskade kraftigt i fredags men har sedan dess höjts igen. Tror inte det tagit denna gång men ska ta ett gravtest på onsdag om mensen inte dykt upp och tempen fortfarande är hög!
  • Makintoch
    Ettnyttlivpagang skrev 2016-05-11 21:46:21 följande:

För er som plussat hur länge tog det?

4 månader
  • Makintoch
    Lilo91 skrev 2016-06-14 12:11:16 följande:

Jag tog ett test igår bara för att "få tankarna ur huvudet" har nämligen gått och nojat mig ett par dagar och mensen var en dag sen men när jag slängde ett öga på testet stod det Gravid 1-2. Vi är så glada att vi spricker. Vecka 5 (4+0) idag. Kan inte fatta det!!

Vad roligt!! Stort grattis!
Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??