Inlägg från: SaraVandelay |Visa alla inlägg
  • SaraVandelay

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hej! följer också gärna med här då jag och min sambo är väldigt sugna på barn. Tyst
    Jag tog ut min P-stav den 8/2 och fick den 30/2 mens i en sketen dag så kommer nog ta ett tag för mig att få en regelbunden menstruation/ägglossning men hoppas att det inte ska dröja alltför länge. Skulle va kul att iaf kunna börja försöka på riktigt snart. Jag har haft p-stav i 14 år så jag minns inte ens hur regelbunden min mens var innan jag satte in staven (vid 18 års ålder). 

• SaraVandelay
    björkis123 skrev 2016-03-10 12:22:41 följande:

Har ju som sagt inte haft mkt grav. Tecken. Lite värk långt ner o magen sen äl +10 och sen känt mig kissnödig och som tryck mot blåsan. Trycket mot blåsan har varit hela natten, låg vaken 3-5 imorse och bim idag så bestämde mig för att göra ett test och se på rackarn de blev positivt! Känns ju dock inte som att det är sant och kommer fortsätta testa några dagar framåt och hoppas det blir starkare och starkare :)

Så konstigt, förra månaden var jag så säker och hade mkt mer symptom tyckte jag och nu var säker på det motsatta och ställt in mig på att det inte skulle bli nått den här gången, också blir det såhär, plötsligt händer det helt enkelt :) svårt att verkligen tro på det och att det ska gå bra hela vägen men hoppas hoppas! Stort lycka till för alla er andra, håller tummarna för många fler plus!!

Stort lycka till. Hoppas testet stämmer
Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??