• linnea91

Fler som precis börjat att försöka bli gravida??

Hej på er! Jag hänger gärna också på här :) jag och min sambo bestämde oss i fredags för att börja försöka, jag blev så glad när jag varit redo sen en lång tid tillbaka!

Jag är till 99.9% säker på att jag hade ÄL förra helgen. Min MC är väldigt oregelbunden men brukar känna av när de är rätt tillfälle för extra mys!

De ska bli kul att följa med här med er andra som tänkt försöka sig på ett första barn :)

• linnea91
    björkis123 skrev 2016-03-09 19:24:00 följande:

Stort lycka till! Första för oss också, andra försöket. Verkligen kul att följas åt och få stöd från varandra :)

Desamma till er! :) jag håller tummarna för er!
  • linnea91

Hur går de med bebisverkstan för er andra? Vi är på vårat andra försök nu, hade jag ÄL i måndags och vi har verkligen legat i. 10 dagar till BIM, lång väntan... jag hoppas verkligen!!

• linnea91

ÄL+8 idag. Känner mig inte riktigt som jag brukar göra mellan äl och mens. Har lite molvärk till och från. Jag hoppas att de kan betyda något. Jag funderar att göra ett test närmare helgen, eftersom möjligheten att de visar positivt finns(om jag nu är gravid). Hur går de för er andra?

• linnea91
    Summerstriker skrev 2016-04-17 10:19:31 följande:

Hur går det för alla i tråden här? Jag hade äl i fredags så jag väntar bim 29/4! :)

Jag hade BIM 11/4 och jag plussade samma dag!! :) går in i v 6 imorgon. De känns overkligt men så himla underbart och spännande.

Lycka till, hoppas du får ett + på stickan!:)
  • linnea91
    Emmea skrev 2016-04-21 08:48:54 följande:

Hade äl i söndags så nu håller vi tummarna även om vi inte hoppas allt för mycket då de är första försöket ????

Klart de kan gå på första försöket, de gjorde de för oss!! Lycka till :D
  • linnea91
    NovaElton skrev 2016-04-26 16:43:54 följande:

Här är en till som hoppar in! 

Hade sista mensens första dag den 1a april. Ägglossning runt den 13-15 april. 

Dock så började jag blöda smått imorse....

Brösten har svullnat, jag har kännt mig konstig i kroppen, inte som när man har mens liksom. 

Samt att jag ju inte ska ha mens ännu... har regelbunden mens vanligtvis. 

Någon annan som börjat blöda när det sätter sig så att säga? 

Blöder/blödde du mycket? Tänkte om de kanske är en nidblödning :)
Svar på tråden Fler som precis börjat att försöka bli gravida??