Han misshandlar mig men är omtyckt av alla
Du måste prata med en psykolog. Det hade säkert gått bra utan det ifall du kunnat få stöd av de runt omkring dig, men det låter verkligen inte som att du kan få det.
Det du pratar om och beskriver är bara symtom på ditt problem - ditt problem är att du saknar en stark självkänsla. Att du accepterar det oacceptabla. Så känner jag iaf..
Du är i en väldigt svår situation och behöver hjälp. Det finns människor som läser år efter år av svåra studier på universitet för att kunna göra just sånt här. Gå och prata med en psykolog.
Jag skulle först försäkra mig om någon slags inkomst (kan vara bidrag eller vad som helst), plats att leva samt tid hos psykolog. I samma sekund som jag har det så göra slut med killen och gå o prata med psykologen.
Du behöver göra något drastiskt i alla fall. Situationen du befinner dig i blir väldigt väldigt sällan bättre.
O herregud om du säger till människorna närmast dig att han slog dig och därför gjorde du slut, och de säger eller antyder NÅGOT negativt emot dig - så är de tyvärr väldigt dåliga människor (brist på empatisk förmåga). Människor du nog inte vill ha i ditt liv, inte just nu i alla fall. Så är det tyvärr ibland.