• MEE83

Han misshandlar mig men är omtyckt av alla

Du vet ju vad som behöver göras, det handlar om ren självbevarelsedrift och självrespekt.

Vad du än tror, så är vi många killar där ute som ger våra flickvänner och fruar minst lika mycket glädje som sin snubbe ger dig när han har bra dagar, utan att för den saken bli mänskligt avfall(likt din snubbe) när vi har en dålig. Behöver man få utlopp för starka känslor eller få ventilerat lite så finns det 1000 sätt att lösa det utan att röra sin tjej, det gör man bara inte.  

Det som jag tycker är sjukt, och som jag reagerar starkt på är hur kan dina föräldrar acceptera detta, om de vet att han varit våldsam mot dig.  

Hade jag varit i din farsas skor, och min dotter levde med en kille som behandlade henne som grus, för det är ju så han behandlar dig, så hade jag haft svårt att kontrollera mig, det hade varit en överhängande risk att jag flippat och gått loss på honom, men sådan är jag, ibland kan det vara bra och rätt att kunna använda våld. 

Jag hoppas innerligt att min dotter inte hamnar i din situation när hon blir så gammal. 

Svar på tråden Han misshandlar mig men är omtyckt av alla