Han kan inte hantera min sexuella historia
Och nu har jag last hela traden och jag ar nog den forsta med att erkanna att jag ar man med dubbel moral.
Var lange gift men en kvinna med valdigt trakigt sex liv. Hon hade haft ca 20 partners innan mig. Sjalv har jag haft nastan 50. I alla fall. Efter att min fru lamnade mig (hon hade traffat en man vid sidan om in nagra manader) sa tankte jag bli en mans-hora. Sa jag logga in pa en dejting sida och javla vad manga kvinnor som kontaktade mig. Fick en chock minst sagt. Hann inte texta sa manga tjejer foren jag traffade min nuvarande fru. Hon hade varit single i ett ar (ocksa skild) och hon hade hunnit med 10 killer pa 8 manader. Alla killarna hade i princip varit genom dating sidor men hon hade inte varit "exklusiv" med nagon. Sa efter var andra date hamnade vi i sang och sen traffades vi kvallen efter igen. Da berattade hon att hon redan tackat nej till 4 killar som ville traffa henne den kvallen. Jag blev da helt stalld och sa att skulle vi fortsatta att umgas sa ville jag vara "exklusiv". Okay sa hon, och sen dess har vi varit ett par.
Det intressanta ar att hon har ALDRIG varit otrogen for som hon sager, alla dom hon knullade med visste att hon inte var just exklusive med dom. Sjalv har jag haft manga forhallanden dar jag varit otrogen mot min partner.. Sa med handen pa hjartat sa ar det alltsa jag som varit skitstovlen i mina davarande forhollanden. (Ska tillagga att min nya fru har legat med ca 14 totalt. Sa efter skilsmassan blev hon lite "galen".)
Hur som helst, jag har haft valdigt svart med att hon knullade runt sa mycket under dom 8 manaderna... Det har tagit mig jatte lange att forsoka komma over detta...
Det jobbigaste har varit att under den tiden hon knullade runt sa gick jag i princip igenom min skilsmassa men daligt eller inget sex. Sa jag ville ju ocksa fa knulla runt efter att jag blivit single. Men nu hann jag bara med ett one night stand (som var piss daligt).
Men nu sitter jag har, men en skit snygg, trogen fru, som har bra utbilding och manga vanner. Jag far knulla hur ofta jag vill och hur kinky jag vill. Det finns inga sex drommar som jag inte vagar saga till henne. Sa vad ar mitt problem? Jo att jag ar sa javla svartsjuk pa hennes gamla ligg!
Det tragikomiska ar att hon ar villig att beratta precis allt om jag vill. Men vill jag det? Na det vill jag fan inte!!
Sa till dig TS. Det ar inte ditt fel! Sa lange du ar arligt sa ar det helt upp till din (nya) kille. Och du ska veta att dom flesta killlarna vill ha en kinky tjej.
Sa nar min svarsjuka blir for jobbing brukar jag tanka: ja men om du (jag alltsa) var en av hennes knull sa skulle inte du vilja att du kunde fa gora det exklusivt - for ever?!? Svaret ar ju sa klart "ja"!! Och da forstat jag hur lyckligt lottad jag faktiskt ar och hur mycket jag alskar henne for den hon ar...
Sa lycka till med att hitta den ratta och ma du ha bra kinky sex tills du hittar honom. For inte fan lar den du hittar sitta hemma och leva i celebat tills du hittar honom.