Anonym (Obegripligt) skrev 2016-12-22 13:22:23 följande:
Det är klarlagt att sexuell svartsjuka är en adaptiv emotion hos män, att beskriva det som komplex är att förminska det till oigenkännlighet, ungefär som att du skulle ha komplex för att inte äta mat om någon ställer en hink med mänsklig avföring bredvid dig. Det är en del av din mänskliga natur att tappa aptiten i en sån miljö.
Du har fortfarande inte förstått vad jag skrev runt vad jag tycker runt TS och vad hon gjort. Om jag tyckte det var fel att för henne att ligga runt skulle jag ju inte föreslå att hon gör det. Det är inte det jag upplever som fel.
Hennes sätt att göra den här mannen olycklig, dumpa allt i hans knä, med saker som att det är hans problem och sen skicka honom till psykologer och få honom att internalisera det här visar att hon inte ska ha djupa relationer med män.
Dessutom är det rätt smaklöst att efter det här posta allt på internet och söka support för sin version där allt är hans fel och hon gjort allt helt rätt. Jag tycker det är extremt smaklöst, och tyder på en självcentrerad personlighet. Det är orsaken till att hon bör låta bli män tills hon utvecklat fungerande empati och lärt sig förstå och verkligen tycka om män som de ofta är. Hon gillar ju att ligga med dem, och det gillar män också så det kan hon fortsätta med.
Sen att det dyker upp en hoper kvinnor som försvarar TS får ses ur perpektivet att det ligger i systerskapets intresse att försöka hålla kvinnors val helt öppna. Det är rätt förutsägbart, TS visste vilka svar hon skulle få.
Ja stackars er män som måste deala med att kvinnor nuförtiden kan ha njutbart sex med tillfälliga partners om vi så vill.
Sen skriver ni en buhu-tråd att ni har så svårt att hitta någon som vill ligga med er
Dubbelmoral much?