Anonym (Obegripligt) skrev 2016-02-26 15:35:15 följande:
Hehe, det här påminner en del om de fall när kvinnor ska bemöta att nästan samtliga viktiga tekniska landvinningar och uppfinningar gjorts av män och därför sammanställer en egen lista med kvinnliga bidrag där det pekas ut stordåd som lovikavantar och pagefrisyr, om de nu uppfunnits av kvinnor, vem vet.
Man får leta bland rätt exotiska ställen och med stor vånda.
Vad som ni missar och som helt saknas i era exempel är exakt det ni skulle visa, nämligen hur männen faktiskt upplever det här i kulturerna. Är det faktiskt så att de är överlyckliga över att kvinnorna de är förälskade i knullat med en massa andra män, för det framgår ju inte alls bara för att man beskriver en kulturs funktion.
Jag kan peka ut en speciell kultur som har exakt det här utseendet från utsidan. Den svenska. För visst vet vi ju hur den svenska synden fungerar och hur svenska kvinnor är fria att leva ut sin sexualitet exakt precis hur de vill inom och utanför fasta relationer.
Innebär det här att svenska män tycker det är oproblematiskt att kvinnan de bli förälskade i har knullar runt en massa? Tja, titta runt i tråden. Fråga TS.
Eller för all del, fråga er vad den här trådens blotta existens, med vidhörande diskussion på vårt vackra svenska språk, säger om den frågan.
Att det finns neurotiska män som fortsätter vara neurotiska på nätet ifrågasätter jag inte, klart det finns.
Jag tycker det är lekande lätt att hitta män som inte fjantar om sånt här. TS själv har ju sökt sig till likasinnade tidigare och kan således lätt hitta rätt, problemet nu är att hon fastnat för en random snubbe från kinksida.
För mig är det en nobrainer i alla fall, dumpa karln om det blir värre och gå vidare, är mitt råd till TS.