Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Han kan inte hantera min sexuella historia

Anonym (Gaby) skrev 2016-02-24 16:15:31 följande:

Vad trist, och som du säger är det han som äger problemet. Han gillar ju att du är sexuell men han kan inte hantera historien som kommer med en kvinna som varit just sexuell... Han borde syna sig själv och vilka värderingar han egentligen har, vad tycker han innerst inne om kvinnor som lever ut sexuellt? Och kan du vara med någon som hyser en underliggande motvilja mot kvinnor som levt ut sexuellt? Kanske borde han gå och snacka med någon och reda ut sina känslor, för han kan inte lasta dig och det blir inget bra samtal er emellan om han frågar dig och samtidigt blir sur över svaret. Du kommer säkert få svar från riktigt bittra kvinnohatande snubbar här som kallar dig det ena och det andra, de brukar poppa upp så fort en kvinna vågar nämna att hon har en sexuell historia. Skit i dem!

Inte så trevligt om ens partner är otrogen.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Gaby) skrev 2016-02-24 16:51:54 följande:
    Självklart inte trevligt om ens partner är otrogen, men vad har det med det här att göra?
    Är det fel att inte vilja ha en polyamorös swinger som har sex med 5 andra män dagligen?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Nykär) skrev 2016-02-24 18:24:02 följande:
    Vad skönt med lite verklighetsförankring, flashback ger ju generellt en god bild av hur män fungerar och vilka värderingar de har!

Ärligt talat så har mitt leverne inte varit något som helst problem tidigare av det enkla skälet att människosyn och värdegrund är två grundkriterier när jag väljer partner. I detta fallet är han svartsjuk och det är hans ok att bära, han vet det, jag vet det och nu försöker vi finna på hur vi ska lösa det / förhålla oss.

Alltså: problemet här är inte att jag sexat som en nymfoman (det är bara gott) utan att han inte kan hantera det, vilket jag var tydlig med redan i ts.
    Vore inget problem om kvinnor slutade med hypergami och att vara otrogna.
Svar på tråden Han kan inte hantera min sexuella historia