Inlägg från: Mrs R |Visa alla inlägg
  • Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Mrs R

Stort grattis! Förstår att det är en glädje efter att ni försökt så länge. Vågar knappt säga hur snabbt det gick för oss.... Första försöket efter att vi bestämt oss för att starta upp bebisverkstan igen.

Ja, visst känns det overkligt! Att någon växer innuti en är både skrämmande och underbart på samma gång.

Antar att du inte heller har kännt några direkta symptom ännu? Jag har bara haft ovanligt levande o verkliga drömmar. Det minns jag från min förra graviditet också.

• Mrs R

Välkommen i gruppen du också Belly! Och grattis till plusset!

Vad roligt att tråden växer redan!

• Mrs R

Sassa89 -välkommen! Grattis till plusset!

Haha! jag är likadan, vågar inte riktigt tro på första plusset. Testade bim-4 med Clear blue. Plusset var rätt tydligt men vill nog ändå testa på nyss på fredag när mensen borde kommit.

• Mrs R

Tror det är 3e eller 4e november. Men med dottern gick jag över 2 veckor och blev igångsatt så vi får väl se.

• Mrs R

Vanill­a ice queen, emmasl­emma & pandor­aDiem - Välkomna i tråden och grattis till era plus! Så roligt att så många hittat hit redan.

• Mrs R

Vabbar med dottern igår och idag så jag har mer tid att tänka. Åh! Vill bara att det ska bli vecka 12 snart så att man kan andas ut lite....tänker att eftersom jag inte fick missfall förra gången så

får jag det säkert nu...Men det kan ju faktiskt gå vägen också.

En annan sak.Jag blev rätt full i skratt när jag var på apoteket i måndags. För en månad sen var jag där och köpte ägglossningstest, för två veckor sen köpte jag graviditetstest och nu i måndags köpte jag gravid-vitaminer. Dessutom av samma kassörska alla gångerna! Haha. Hon har verkligen fått en följetång. Får hoppas att ja får köpa bebisnappar och amningskupor av henne också så småningom.

• Mrs R

Injon - Självklart får du vara med i gruppen! Stort grattis till plusset!

• Mrs R

Började bli nojig idag att det kanske var nåt fel på testet jag tog i måndags. Hade egentligen lovat mig själv att inte testa igen fören Bim imorgon men kunde inte hålla mig utan gjorde två olika test idag och jag kan nog lita på dem. .-)

• Mrs R
    Mrs R skrev 2016-02-25 15:38:57 följande:

Började bli nojig idag att det kanske var nåt fel på testet jag tog i måndags. Hade egentligen lovat mig själv att inte testa igen fören Bim imorgon men kunde inte hålla mig utan gjorde två olika test idag och jag kan nog lita på dem. .-)

Meh! Varför går det inte att lägga upp bilder?
Svar på tråden BF november 2016